تزئین آش سلطان با بیانیه و توئیت
آش سلطان

بینندگان عزیز امروز می خواهیم طرزتهیه آش سلطان را به شما آموزش بدهیم. این آش آخرین بار توسط سلطان عبدالحمیدعثمانی پخته شده که ظاهراً روغن زیادی هم روی آن وجودداشته است. مواد لازم برای طبخ آش سلطان:
– نامه “غلط کردم” یک عدد
– سرباز ارتش با ادوات مناسب، پنج تا هفت عدد
– هلی کوپتر جنگی، سه دستگاه
– اینترنت با سرعت متوسط، کمی
– مردم ترسیده، به مقدار لازم
قبل از اینکه پخت آش را آغاز کنیم چندکار مقدماتی لازم است تا آش شما ترش نشود، که عبارتند از:
ابتدا نامه غلط کردم را برای روسیه می فرستید تا در مراحل بعدی سیاه و کبودتان نکند. سپس با رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی دل داده قلوه می گیرید تا از عربستان اینا، عقب نیافتید(چه معنی داره اونا تا خرخره برن توکثافت شما نرید؟) حالا که این ننگ تاریخی را برای خود خریدید، وقت آن رسیده که آش سلطان را بار بگذارید تا زبان همه بسته شود:
ابتدا سربازهای ارتش را پیاده یا با تانک، در خیابان های یک یا دوشهر اصلی می ریزیم و خوب هم می زنیم تا شلوغ شود. در این مرحله مردم ترسیده را اضافه می کنیم( به دلیل کمبود وقت، همکارم قبلاً با بمب گذاری و عملیات انتحاری، مردم را کاملاً ترسانده و آماده کرده است) برای اینکه آش ما خوب قوام بیاید و لعابدار شود، با هلی کوپتر و بمب “جلوی” چندجا را هم می ترکانیم – مثلاً جلوی مجلس، جلوی ریاست جمهوری یا جلوی سازمان اطلاعات – کمی صبر می کنیم و با رسانه ها آش را آرام آرام هم می زنیم.

تا در حال هم زدن آش هستیم باید بگویم که “دیگ سیاه”، اسپانسر برنامه ما، عرضه کننده بهترین دیگ های جهان برای پختن هرنوع آش مخملی، رنگی، رسانه ای و… آمادگی دارد با صددرصد تخفیف و هزینه ارسال رایگان، این دیگها را دراختیار شما قراردهد. البته بعداً جور دیگری تلافی می کند.

تقریباً آش ما آماده است. دیگر هم زدن کافی است، سربازها را دستگیر می کنیم، توئیت می گذاریم که مردم به خیابان ها بیایند – مهم نیست که قبلاً آمده اند و ربطی به گفتن ما نداشته است – چند بیانیه داغ و تهدید هم برای تزئین روی آش کنار می گذاریم.
خوب خوانندگان عزیز، آش سلطان درست نشد البته چیزی شبیه “شوربا” در دیگ سیاه ما، درست شده است که خیلی هم بدنیست. فعلاً همین را دورهم نوش جان کنید تا در برنامه بعدی دوباره سعی کنیم آش سلطان بپزیم.

۲ Comments

  1. خاله جان ۱۳۹۵-۰۵-۰۳ در ۶:۳۴ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خوب بود

  2. حسین ۱۳۹۵-۰۵-۰۲ در ۶:۱۱ ب٫ظ- پاسخ دادن

    بی مزه

ثبت ديدگاه




عنوان