توئیزر 59
نوشابه برای قصاب عزیز

نوشابه
کارکنان بازنشسته کارخانه نوشابه سازی گرگان می‏توانند برای دریافت نوشابه‏های خود، به اداره کارگزینی این شرکت مراجعه کنند. ریس انجمن بازنشستگان نوشابه سازی گرگان با اعلام این خبر مژده داد که بازنشستگان این شرکت می‏توانند به جای حق سنوات خود، بیایند نوشابه بگیرند! وی، بازکردن نوشابه برای هم، مبتلاشدن به مرض قند و خراب شدن دندانها را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: در حال رایزنی با مسئولان هستیم تا برای همکارانی که دندان مصنوعی دارند هم فکری کنند. رییس انجمن مذکور، همچنین از پیشنهاد این روش به ریاست جمهوری خبرداد و گفت: به دولت تدبیر و امید پیشنهاد کردیم حالا که قیمت کالاهای اساسی خیلی برابرشده و نصف کابینه هم استعفا داده‏اند یا کار نمی‏کنند، چه بهتر که به هر ایرانی، از همان تولیدات دولت بدهند و خلاص! وی در پاسخ به اینکه تولیدات دولت چیست، پاسخ داد: مثلاً فحش!

توئیزر 59

حرف «چ»
خبرگزاری دولت از رفتن وزیر راه خبرداد. این خبرگزاری دولتی در روزنامه خصوصی خود نوشت: وزیر راه، رفت! این خبرگزاری، پیش از این از رفتن سخنگوی دولت خبر داده و نوشته بود: سخنگوی دولت رفت! همزمان با انتشار این خبر، همین خبرگزاری در صفحه اول خود نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت رفت!
گفتنی است خبرگزاری دولتی، پس از آنکه از رفتن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد، در تیتر اول خود نوشت: وزیر کار رفت! همچنین خبرگزاری دولتی ایران با انتشار خبری رفتن وزیر اقتصاد وامور دارایی را علنی کرده و نوشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی رفت! منتقدان دولت تدبیر و امید معتقدند این حجم از اطلاع‏رسانی حتی برای خبرگزاری دولت نیز کم‏سابقه و شاید بیسابقه است اما موافقان دولت دلیل ننوشتن رسانه های حامی دولت از «چرایی» رفتن این همه وزیر و معاون را خراب شدن کلید «چ» روی کیبُرد تایپیست روزنامه ایران دانسته و خواستارشدند.

توئیزر 59

قصاب عزیز
گروه ویژه اقدام مالی FATF اعلام کرد اگر تا چهارماه دیگر، ایران بقیه مواد این معاهده را قبول نکند، مجبور خواهیم شد تا ۴ ماه دیگر مهلت بدهیم. سخنگوی این گروه که در جمع خانواده‏اش زیر برج ایفل سخن می‏گفت به خبرنگار ما گفت: پدرمان درآمد تا مریم را با فیصل دست به دست بدهیم. وی بااشاره به حمایت اروپا از داعش، طالبان، پ. ک. ک. و سایر گروههای این شکلی، از دعوت سران این گروهها به فرانسه یادکرده، افزود: ما نباید گروههایی را که درخواستهایشان را به شکلی دیگر مطرح می‏کنند، تروریست بدانیم. سخنگوی FATF ضمن برشمردن اسامی گروههای دیگری که به زودی معرفی خواهندشد اذعان داشت: آن مادر و کودکی که خود را در یمن، فلسطین و سایر جاها به گلوله تانک آمریکایی می‏کوبد، تروریست است و باید در دادگاه بین‏المللی اعدام و محاکمه شود. وی رژیم اشغالگر قدس را «قصابِ عزیز» خواند و خواستار تعطیلی شنبه‏ها در ایران شد.

ثبت ديدگاه




عنوان