راز قتل خاشقچی فاش شد!
آبگوشت!

قتل خاشقچی

راه راه: پس از ناپدید شدن خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه، گمانه زنی های زیادی پیرامون این موضوع انجام گرفت. اما بالاخره عربستان بیانیه ای صادرکرد و همه را از نگرانی! درآورد. در ادامه متن بیانیه را عیناً برای شما آورده ایم:

طی بررسی های کارآگاه های زبده ما بالاخره فهمیدیم که خاشقچی خودش را به تکه تکه شدن زده و متاسفانه انگار مرده است. ای جزجیگر بزنی مَرد! ما هی توی این جیبمان را نگاه می کردیم، هی این یکی جیبمان را نگاه می کردیم می دیدیم نیست، نگو آقا خودش را به کشته شدن زده است. جهت تنویر افکار عمومی شرح حادثه را از گزارش سرکنسول خود در استانبول بیان میکنیم. «خاشقچی در زمان واردشدن به کنسولگری همرا خود ساطور حمل میکرده و حراست ما به گمان آنکه اون قصاب محل می باشد جلوی او را نگرفته و وارد ساختمان شده است. بعد از ورود وقتی از او خواسته شده ساطور را تحویل دهد، گفته است که برای ماساژ ساطور قبل از ازدواج! آمده و از آبدارچی درخواست ماساژ کرده است. متاسفانه آبدارچی کنسولگری به علت نداشتن تجربه کافی او را تکه تکه کرده است اما خود آبدارچی به ما گفت که او از ماساژش خیلی راضی بوده و با لبخند ریز، ریز ریز شده است».
جا دارد پس از این بیانیه از همه دوستان و آشنایان دور و نزدیک بابت ابراز احساسات تشکر کنیم و همه را جهت صرف آبگوشت به محل کنسولگری واقع در استانبول کوچه هشتم، درِ دوم دعوت می کنیم.

ثبت ديدگاه




عنوان