زوال زودرس
زوال و هزار درد!

تحریم تات و سانچی

راه راه: وقتی گفته می‌شود آمریکا رو به زوال است، بعضی‌ها باور نمی‌کنند، اما نمیشود بر آنها خرده گرفت، چرا که باور نزدیکی مرگ عزیزان سخت است. ما نیز با آرزوی صبر برای تمامی امریکادوستان، به برخی دلایل پوکیدن امریکا که همانا مقدمه زوال زودرس آن است، میپردازیم:
۱- آلزایمر و زوال عقل
در لیست جدید تحریم‌های امریکا که به تازگی منتشر شد، کشتی غرق شده «سانچی» و بانک منحل شده «تات» به چشم می‌خورد و بعید نیست، اگر نزدیکانش، حواسشان به آلزایمر این بی‏‌وجود پرحاشیه نباشد، وضع بیماری او وخیم‌تر شود و میرزا کوچک‌خان‌ جنگلی، ستارخان و باقرخان را در لیست تحریم‌های بعدی قرار دهد.
۲- افزایش توهم در عین کاهش قدرت
یک زمانی امریکا یک نفر میفرستاد یک کشور، یک روزه کودتا میکرد، اما اکنون، پول خرج میکند، داعش میسازد و ارتش می‌فرستد سوریه، منطقه غرب آسیا را ناامن کند، آخر سر باید بنشیند یک گوشه، التماس کند آن یه ذره که دستشان مانده را نزنید.
۳- کاهش ارتفاع محاسبه کلام از روی چشم به پایین‌تر
قبلا امریکا حرف میزد، همه کشورها همین‌جوری قبول میکردند، اما حالا چه، احترام موی زردش را هم نگه نمی‌دارند، هند و چین و کشورهای اروپایی و غیراروپایی همینطوری پررو پررو مخالفت میکنند.
پینوشت: از پیری بگذریم، بدهی خودش هزار درد و مرض می‌آورد و اگر نکشد، خودت یک بلایی سر خودت می‌آوری، حال اگر مبلغش ۸۰۰میلیارد دلار را رد کرده باشد که بدتر.

ثبت ديدگاه




عنوان