اگر میخواهید نماینده مجلس شوید، بخوانید
کف‏گرگی، زیرزانو، کَله!

وظایف نمایندگان مجلس

راه راه: خیلی از مشاغل هستند که همه انگشت به دهان – با کمی فشار طوری که جای دندان رویش نماند – حسرت آن را میخورند و فکر میکنند اگر به این شغل ها برسند نانشان تا یک وجب در روغن است یکی از آن شغل ها نماینده مجلس است که خیلی ها برای رسیدن به این شغل، هزینه هم میکنند حتی. پس تصمیم گرفتیم به برخی از شرایط سخت کار نمایندگی بپردازیم تا بدانید همچین الکی هم نیست…

۱٫ برای اینکه نماینده شوید باید در عکاسی مهارت خوبی داشته باشید در این حد که با گوشی موبایل عکس HD بگیرید، ضمن اینکه این عکس ها باید سلفی باشد، طوری که تمام مجلس را در یک نما با تمام قدِ سوژه موردنظر، در تصویر جای دهید.

۲٫ در این شغل سرعت عمل جسمانی و روحانی حرف اول را می زند، شما باید هم زمان که جسمتان در مجلس است و روحتان از هیچ چیز خبر ندارد و با انگشت شصتتان دارید ضربه نهایی را برای جارو کردن سکه‏‌ها می زنید، رأی هم بدهید. آخرین رکورد در رأی دادن فعلاً ۲۰ دقیقه است.

۳٫ یکی از سختترین مسئولیت های یک نماینده رأی دادن است. شاید با خود بگویید رأی دادن که کاری ندارد! ما خودمان هردوسال رأی میدهیم. اما این رأی دادن با آن رأی دادن فرق میکند. تصور کنید در مجلس نشسته اید و یک دفعه می گویند بدوید رأی دهید و شما بدون آنکه بدانید به چه چیز یا چه کسی باید رأی دهید، باید بین دکمه موافق و مخالف انتخاب کرده و فشاردهید.

۴٫ صدای خوب یکی از عوامل مهم موفقیت یک نماینده است باید توانایی خواندن در هر دستگاهی را داشته باشید. هم سنتی و هم صنعتی و طوری چهچهه بزنید که احسنت گفتن مجلسیان را بربیانگیزانید، اصلاً با این همه مشکل که مردم دارند باید روحیه‏‌تان را حفظ کنید و تا ۴ سال دوام بیاورید.
۵٫ علاوه بر موارد فوق، گفتن مسلسل‌‏وار «دو»، کف‏گرگی، زیرزانو و کَله نیز از مهارتهای موردنیاز شما برای نمایندگی است.

ثبت ديدگاه




عنوان