تعبیر خواب دانشجویی
وگرنه به جهنم می رود!

دانشجوی رشته آبیاری

۱- پیش از خواب بیش‌تر از یک عدد تخم‌مرغ آب‌پز نخورد! اگر خورد و در خواب دید مسئول آموزش به او لبخند می‌زند اعتنایی نکند و خودش را به کوچه‌علی‌چپ بزند.
۲- اگر بر روی جزوه باز خوابید باید جزوه را ببندد و بخوابد اگر دید پاسخنامه را سفید تحویل مراقب امتحان داد هرطوری شده باید بیدار شود و از هزار تا صد‌هزار تومان باتوجه به سختی سوالات صدقه دهد.
۳- اگر ببیند نام او را همراه با معدل به عنوان دانشجوی نمونه بر روی برد اصلی نصب کرده‌اند، نشانه آن باشد که در محضر یکی از اساتید خبط کرده و عن‌قریب شاهد تمام نمرات درخشانش با فونت نازنین و سایز ۴۸ بر روی برد اصلی خواهد بود.
۴- اگر در خواب ببینید که پشت تریبون سخنرانی می‌کند، نشانه آن است که در راه دانشگاه با او مصاحبه می‌کنند. هرچه پرسیدند فقط بگوید غذای سلف قابل خوردن نیست و سوسک پلاستیکی که در جیب دارد را بیرون آورده و بگوید: در غذای سلف بود.
۵- اگر در خواب ببیند پشت سر یکی از روسای دانشگاه که اتفاقا در مجلس هم کار می‌کند دارد غیبت می‌کند، فی‌الفور بیدار شده و استغفار کند. سه روز وقت دارد از استاد حلالیت بطلبد وگرنه به جهنم می‌رود.
۶- اگر در خواب ببیند که سوالی را مدام در کلاس تَکرار می‌کند، تا یک هفته الی ده روز نباید در هیچ کلاسی صحبت کند چون سوتی بزرگی می‌دهد و تا پایان فارغ‌التحصیلی سوژه اساتید و دانشجویان خواهد بود.
۷- ببیند سر کرایه‌ی سرویس دانشگاه با راننده دعوا می‌کند، نشانه آن است که فردا پس‌فردا در وسط سرویس کله‌پا شده و دانشجویان از دیدن این صحنه میله‌های اتوبوس را گاز می‌گیرند.
۸- اگر تخم‌مرغ در خواب دید به دنبال تعبیرش نباشد اشاره به همان غذای روزانه‌اش است.
۹- اگر در خواب ببیند استاد سوالات امتحانی را به او داد نشانه این باشد که تمام رفقایش سوالات امتحانی را دارند، اما دارند تلافی اینکه ترم پیش جزوه‌اش را برای تکثیر نداده ‌است، سرش در‌می‌آورند.

ثبت ديدگاه




عنوان