راهکارهایی برای عادی زیستن
عشقی دانشگاهی در دانشگاهی عشقی

عشق دانشجویی

راه راه: اصولا در دانشگاه عاشق نشدن مطرح نیست و هرچه هست برای صرفا کمتر عاشق شدن است و در حالتی متعالی، درست عاشق شدن. با این زمینه برویم سر اصل مطلب:
شبها زود بخوابید. که در نتیجه صبح زود بیدار بشوید که در نتیجه سر کلاستان حاضر بشوید که در نتیجه جزوه بنویسید که در نتیجه نیازی به جزوه گرفتن از کسی نباشد.
در برنامه‌های دانشگاه همیشه آن جلو بنشینید. عقب نشستن به خاطر وسعت دید بالایی که به شما میدهد باعث حواس‌پرتی، دیدن شیطنت‌های لا اله الا اللهی و متعاقبا دل دادگی خواهد شد.
تحقیق شرطی عقلانی و کاربردی است. چه بسیار گزینه‌های مدنظری که با یک سوال ساده از هم اتاقیتان به قعر جدول اسامی مورد نظر سقوط می کنند.
هرچه را از ظاهر در می‌یابید یکجا جمع و به نزدیکترین سطل آشغال منتقل کنید. اختلاف زاویه بین ظاهر و باطن در دانشگاه (بعد از ادارات دولتی) بیشترین مقدار ممکن را دارد.
خدا را خدا را در مورد فضای مجازی. نشود که بهانه‌های واهی شما را به سمت آنها بکشد و افسار این جانور سرکش را رها کند. فضای مجازی کمش هم زیاد است.
فوت کوزه‌گری قضیه همین نکته است. بشنوید و قبول کنید و سؤال نکنید. اگر ضرورتی شد و با خلایق از خدا خواسته خدا چت کردید، به هیچ آهنگی اکیدا گوش ندهید که در آن چند ثانیه تاثیری مخرب بر عقل و قلب شما می گذارد. همین و بس.

ثبت ديدگاه




عنوان