علت اصلی جدایی همسرانش
جان ما، جان اونا

توییتر

راه راه: ترامپ با انتشار یک توییت از خود تشکر و قدردانی کرد و بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت. برخی کارشناسان IT گفته اند: وی در پی نوشتی که برای عده‌ی معدودی نمایش داده می‌شد، افزود: چرا ملت من برایم هشتگ «مچکریم» ترند نمی‌کنند؟ (دوتا سیمبل گریه) که حسادت آشکارش را نسبت به رئیس جمهور ایران نشان می‌داد.

روانشناسان عقیده دارند این حرکات وی ریشه در عقده‌‏های کودکی‌‏اش داشته است و گفته شده: بروید خدایتان را شکر کنید، که با یک توییت تمامش کرده و برای خودش مرخصی تشویقی، لوح تقدیر یا مدال افتخار نزده است.

به گزارش یک منبع آگاه، هفته‌ی گذشته نیز روان پزشک خانوادگی ترامپ که اتفاقا خواست نامش فاش شود، از بخشی از این عقده‌‏های درونی پرده برداشت.

وی گفت: بااینکه والدینش نامش را دونالدجان گذاشتند، تا برایش احترامِ زوری بخرند، اما همه‌ی بچه محل‌ها او را هوی دونالد، کلّه خر، هی دونی و… صدا می‏زدند.

او که در طول روز تنش‏‌های زیادی را متحمل می‌شد، شب هنگام سعی در جبران این کمبودها داشت و در خواب از خود به خاطر تمام پاس گل هایی که اشتباهاً به سمت دروازه خودی می‌داد، تشکر می‌کرد، تا تمام شِت! خاک تو هِدت کلّه زرد! را فراموش کند. اما وقتی فریاد می‌زد تنکس دونالدجان و از خواب می‌پرید، با نوای شات آپ جان! که از جای جای کاخشان به گوش می‌رسید، دوباره به خواب می‌رفت.

گفته می‌شو‌د این عادت بد هنوز در وی باقی مانده و علت اصلی جدایی همسرانش از او نیز همین بوده است.

ثبت ديدگاه




عنوان