چرا امضای کری تضمین است

امضا جان کری تضمین ست

راه راه: کری دارای یک امضایی است که در نوع خود منحصر به فرد است. این امضا ساختار پیچیده گرافیکی دارد که هر نوع احتمال نقض را منتفی می‌کند و به همین دلیل در بین سیاسیون به جی‌اس یا گارانتی سیگنچر مشهور است. در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌هایی که این امضا را از امضای سایرین متمایز می‌کند بررسی کنیم.

۱: جان.

نام کوچک او است که معنای آن جوهره و اصالت هر چیز است و طبیعی است که این جوهره در هر چه باشد به آن روح می‌بخشد. نظیر خود برجام که تنها قراردادی است که دارای روح است و صد البته دلیل آن امضای کری در آن است.

۲: حرف J

این حرف در امضای کری شبیه لوله باز کن‌های خانگی است که در اصطلاح عامیانه به آن «چاه‌ بازکن» گفته می‌شود و این قابلیت را دارد که هر مانعی را از سر اجرای قرارداد مربوطه باز کند.

۳: حرف O

از آن جایی که این حرف کاملا شبیه سوراخ است و می‌تواند به عنوان درزی برای نفوذ پذیری در قرارداد ذی‌امضا شناخته شود، در امضای کری به شکل هوشمندانه‌ای کوچک و غیر قابل نفوذ طراحی شده که در نوع خود کم نظیر است و در واقع قرارداد‌هایی که توسط کری امضا می‌شود هر گونه راه نفوذ طرفین را خواهند بست.

۴: حرف h

این حرف در امضای کری کاملا شبیه چوب گلف طراحی شده؛ آن هم نه چوب وود که همینطور هرتکی بکشند زیر توپ هر کجا رفت رفت! بلکه به صورت دقیقی شبیه چوب پاتر است که از آن برای ضربه دقیق نهایی استفاده می‌شود که توپ را در چاله هدف می‌اندازد و طراحی این حرف در امضای کری بسیار حساب شده است و نشان از دقت کامل اجرای قرارداد امضا شده دارد.

۵: حرف n

این حرف شبیه پُلی است که رودخانه از زیرش عبور می‌کند. به همین دلیل کری نیز این حرف را با ارتفاع بسیار کم ترسیم می‌کند تا از زیر قرارداد هیچ آبی عبور نکند و هیچ کس نتواند زیر آب قرارداد را بزند.

۶: فوربس.

همان فوربست است یعنی برای بهترین‌ها که مشخص می‌کند کری تا چه حدی ایده‌آل گراست و اجازه هیچ نقضی را نمی‌دهد! اما از آن‌جایی که در قواعد وزن شعر، «ت» بعد از هجای کشیده از تقطیع خارج است، حذف این هجا از آخر کلمه فوربست نشان از موزون بودن و احساس آمیز بودن نام کری دارد که برای خودش تضمین به حساب می‌آید.

۷: حرف f

در این بخش از امضای کری تنها از یک حرف فوربس استفاده شده که خودش نمایانگر صرفه جویی و دقت است؛ ضمن این که این حرف با حرف k همانند دو گوش یک سگ طراحی شده و از آن‌جایی که سگ نماد وفاداریست هیچ کس نمی‌تواند به وفاداری و پایبندی او به مفاد قرارداد شکی به دل راه دهد.

۸: کری

این کلمه نه کَری است و نه کُری. بلکه به وضوح کِری است که همان مخفف کِره‌ای است که قطعا برای ملتی که کِره گیرشان نمی‌آید که بخورند یک خبر خوب و تضمین بزرگ است.

۹: حرف k

ضمن این که توضیحش در مورد هفتم آمد، خود این حرف نیز خالی از فلسفه نیست. در قسمت پایینی شکل یک سوزن و در قسمت بالای آن شکل یک جوالدوز ترسیم شده که به وضوح ضرب‌المثل «یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به بقیه» را تداعی می‌کند و مشخص است صاحب این امضا فردی منصف است و هرگز حاضر به خیانت نیست و می‌توان روی امضای او حساب کرد.

۱۰: حرف r اونم نه یکی دوتا!

این حرف ابتدای کلمه Rule به معنی قانون است که تکرار آن نشان از اهمیت بسیار بالای قانون در هر نوع قراردادی است که توسط این فرد امضا می‌شود. و نشان می‌دهد که قانون و عمل به آن برایش چقدر اهمیت دارد. از طرفی این دو حرف به شکل هوشمندانه‌ای به شکل تشدید در زبان فارسی طراحی شده که همان معنی دابل یا تکرار یک حرف در انگلیسی را می‌دهد و نشان می‌دهد نگارنده امضا فردی با هوش و مودب است و طرف خودش را خیلی درک می‌کند و به زبان و فرهنگ و تمدن او احترام می‌گذارد.

۱۱: حرف y

یک پرتگاه و بعد سقوط به ته دره! منتقدان تضمین امضای کری معتقدند استفاده از این حرف در پایان امضا نشان می‌دهد جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و هر چه حروف قبل نمایانگر پایبندی کری به امضای خود است این حرف نمایانگر پایان تلخ و تلخی بی پایان هر نوع قرارداد با اوست و کری با مرموزی تمام قرارداد را به قعر دره‌ای می‌فرستد که صد عاقل هم نتوانند آن را بیرون بیاورند. اما کاملا اشتباه می‌کنند. چون y پایان کلمه‌ هاراگیری نیز هست و کری با ترسیم این حرف و شباهت آن به دره، سعی دارد به منتقدان بگوید اگر به قرارداد عمل نکردم خودم را از یک پرتگاه به پایین می‌اندازم و این تهِ تهِ تضمینی است که یک سیاست‌مدار توی امضای خودش جا می‌دهد.

ثبت ديدگاه




عنوان