«خودکارشناس امور پنداری» در عمارت شازده
پای درس تعلیمات دینی جواهر

مینا وحید

راه راه: اخیرا در فضای مجازی فرمایشات یک بازیگر پخش شد که ما از بس گیر این بودیم که چطور اسمش هم اسم پسر است و هم دختر، یادمان نمانده دقیقا چه بود که اهمیتی هم ندارد. این خبر به قدری در فضای مجازی سروصدا کرد که همه کار و زندگی‌شان را تعطیل نکردند و به روند عادی خودشان ادامه دادند.

بازیگر مذکور که در سریال «بانوی عمارت»، به دلیل خیانت در خیانت به دست «یاور شریف» مامور حضرت والا کشته می‌شود، خطاب به مجری برنامه فرموده‌اند: «الان من به شما دست بدم چی میشه». برخی از اهالی عمارت شازده ارسلان واکنش‌هایی به این حرکت نام‌نبرده نشان دادند:

افسرالملوک: الان وقت زر زدن بود جواهر؟ به خیالت فکر کردی یک مدت کنار ما نشست و برخاست کردی و یک سریال پیزولی بازی کردی، شدی بانوی اصیل زاده قجری؟! کلفت بی اصل و نسب را چه به این اداها؟!

شازده ارسلان در حال صحبت با فخرالزمان: در عجبم از گستاخی و چشم دریدگی این ضعیفه ساحره! این همه قتل و فتنه به خاطر چه؟

شازده در حال شکنجه جواهر در زیر زمین عمارت: بگو از که دستور می‌گرفتی ضعیفه! اگر اعتراف نکنی انقدر شکنجه‌ت میکنم که مایع دستشویی بالا بیاوری. عه! دستم را رها کن ضعیفه بی‌عقل… رها کن… چه میکنی؟ یا پیغمبر… مگر درس دین و زندگی را در دوره دبیرستان نخوانده‌ای؟ حرام است… رهایم کن ضعیفه سبک‌مغز.

سیمون: خرما بخور. چرا خرما نمی‌خوری جواهر؟

عمو مشتی: جناب شازده امر بفرمایید این ضعیفه ساحره را تا دم در دروازه تمشیت کنند تا هر چقدر دلش می‌خواهد با گدایان و اوباش آنجا دست بدهد. به این ساحره رحم کنید، رویم کف پایتان؛ فردا حمام کردن وسط عمارت را هم مباح اعلام می‌کند.

گودرز: اشتباه کردی جواهر؛ اشتباه! برای دست دادن با رجال خارجی نباید عجله می‌کردی. تو نمی‌تونی حضرت والا بشی. بیا دستای منو باز کن سوار گاری میشیم میریم بلاد عثمانی و قفقاز. اونجا هر چقد دلت خواست میتونی ادای خارج ندیده‌ها رو دربیاری. حضرت والا خرت کرده جواهر، خرررر!

ثبت ديدگاه




عنوان