توصیه‌نامه آمریکا به رئیس جمهور فراری
۳۸۴چمدان

راه راه: اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدید و بالاخره صدای مردم را شنیدید که به شما و دولتتان اعتراض میکنند، دمتان گرم! اگر مراحل زیر را به دقت انجام دهید، مانند رئیس جمهور های مصر، از مبارک گرفته تا مرسی، بازداشت و محاکمه نخواهید شد!

مرحله ی اول:
باید در برید! زود باشید، اول در برید بعد ادامه ی متن رو بخونید!

نکته:
آدم تا ولنجک هم میخواد بره چمدون با خودش میبره! شما دست خالی پا شدی کجا میخوای بری؟ عین محمدرضا شاه یه ۳۸۴تا چمدون پر جواهر و عتیقه کن ببر با خودت!

مرحله ی دوم:
در رفتید؟ حالا میتوانید ولش کنید و ادامه ی عمر را با ۳۸۴چمدان جواهر و عتیقه مثل محمدرضا شاه در خارج بچَرید، اه! یعنی تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی کنید. فکر افسردگی،مفسردگی هم نباشید، آنقدر قرص افزایش میل خاک بر سری بخورید که بمیرید، منظورم این است که خواب آرام و طولانی ای داشته باشید و نوه شما میتواند گند های شما را بپوشاند و با همان ۳۸۴چمدان تا دو سه نسلی دستش جلوی امثال عربستان دراز نخواهد شد!

نکته:
دَر برید و دقت کنید که در این مرحله تکیه به محبوبیت سابق و امید به درست کردن اوضاع نتیجه ای جز قذافی نخواهد داشت که در حال کشته شدن هم میگفت پسرم، آدم با شخص اول مملکتش این طور رفتار نمی…پغ(صدای پاشیدن مغز روی کاپوت ماشین)!

مرحله ی سوم:
دَر که رفتید دیگه به سلامتی؟ حالا اگر فکر میکنید مردم کشورتان خَر، نه! ببخشید، فراموشکار هستند و قرار است برگردید و دوباره محبوب مردم باشید، یک کشور دوست و همسایه و البته خرپول پیدا کنید و به آن جا فرار، آخ ببخشید، کشور را به سمت آنجا ترک کنید، چون اگر خرپول نبودید مثل رضا شاه همانجا سرتان را زیر آب، چیز، یعنی زمین خواهید گذاشت و برگشتی در کار نخواهد بود!

نکته:
مهم تر از همه این ها کشوری که به آن فرار میکنید، نباید روی حرف آمریکا حرف بزند، چون اگر بزند آن ۳۸۴چمدان جواهراتی که گفتم هم گره از کارتان نخواهد گشود!

مرحله ی چهارم:
آمریکا کاری ندارد شما ۳۸۴چمدان جواهر دزدیده اید یا نه! فرار کرده اید یا نه! اگر قول میدهید بچه ی حرف گوش کنی باشید حاضر است مثل منصور هادی برایتان از گاو شیرده خودش مایه بگذارد و مردمتان را با موشک و حمله ی نظامی و تحریم و… بکشد و دوباره شما را حاکم کند! ناسلامتی به شما رأی داده اند!

نکته:
اگر آمریکا برایتان حکومت را پس گرفت که رأی مردم را ولش و همان سهم آمریکا را بدهید و برای خودتان شر درست نکنید! اما اگر نشد به همان مرحله ی دوم برگردید و با ۳۸۴چمدانتان حالش را ببرید!

مرحله ی پنجم:
مراقب باشید چون اگر بچه ی خوبی نبودید و مثل نیکلاس مادورو قصد داشتید با آمریکا بد تا کنید! رأی مردم کیلو چند است؟ آن مردم یمن بودند که چون به منصور هادی رأی دادند با جنگ هم که شده حاکمشان را برمیگردانیم، رأی مردم ونزوئلا فرق دارد! پس اول از همه به مخالفتان هرچند غیر قانونی باشند در اینستاگرام تیک آبی میدهیم و تا شما را از کشور بیرون نکند راضی نخواهیم شد!

نکته:
تجربه آقای نیکلاس مادورو نشان داده، بیرون کردن دیپلمات های آمریکا که دارند در مملکت آشوب به پا میکنند، با زبان خوش مقدور نیست… و اگر قرار است مدارک جاسوسی آن ها را پیدا کنید باید مثل ۱۳آبان ایران عمل کنید!

ثبت ديدگاه




عنوان