آیا سریعترین راه لاغری را می دانید؟
افزایش قیمت!

درمان چاقی

راه راه: به گزارش شاطرنیوز کارگروه تعیین مصادیق چاقی ملت، به منظور صیانت از حقوق شهروندی قیمت نان در خوزستان را گران کرد. دبیر این کارگروه با نشان دادن آسمان خاکی اهواز با انگشت خود، اشاره کرد: ما با تلاش فراوان توانستیم در ۵ سال گذشته قیمت نان را مانند غلظت ریزگردهای استان ثابت نگهداریم ولی به تازگی متوجه شدیم یکی از عوامل چاقی مردم خوزستان، همین ثبات قیمت است.

در ادامه وی که انگشت خود را به سمت شکم فیلمبردار ما گرفته بود بیان داشت: باتوجه به قوت غالب بودن نان در خانواده‌ها و نقش اصلی آن در چاقی افراد، متخصصان این کارگروه تصمیم گرفتند قیمت آن را افزایش دهند. دلیل این افزایش قیمت، اجبار مردم به تحرک بیشتر برای بدست آورن هزینه نان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه: با وجود افزایش قیمت ماست، پنیر، تخم مرغ، اجاره خانه، برق، گاز، لوبیا چشم بلبلی، دمپایی حمام، روبالشتی، جوراب و زهرمار دیگر حالی به احوال آدم میماند؟ گفتند: نه والا! و در ادامه با اشاره انگشت به دهان خبرنگار ما تصریح کردند: متاسفانه ما در تلاش بودیم که دهان… ببخشید تلاش مردم را برای لاغر شدن از این طریق افزایش دهیم که دیدیم هرچقدر بیشتر این اجناس را گران میکنیم باز هم مردم چاق هستند و اندازه ها تغییر نمیکند. پس تصمیم گرفتیم نان که خوراک اصلی خانوار هست را افزایش دهیم تا ببینیم چه میشود.

این عضو کارگروه درحالیکه انگشت خود را در ترشی لیته کرده بود چیزی نگفت و به خوردن ترشی پرداخت. اما پس از تمام شدن ترشی مذکور گفت: اتفاقا کارشناسان ما پی بردند یکی دیگر از عوامل چاقی، گذاشتن ترشی کنار غذا هست که بزودی طرح افزایش قیمت ترشی هم در دستورکار قرار خواهد گرفت.

در پایان دبیر کارگروه تعیین مصادیق چاقی ملت اظهار امیدواری کرد: بزودی سرانه ورزش در خوزستان را با توجه به دوندگی مردم برای بدست آوردن یک لقمه نان به شدت افزایش خواهیم داد و در آینده شاهد نسلی لاغر و متناسب خواهیم بود!

ثبت ديدگاه




عنوان