به جای کاغذ از پوست آهو استفاده کنید
پیشنهادات بنفش

عامل سرطان

راه راه: به دنبال گران شدن قیمت گوشت، چندی پیش ایرنا رسانه دولتی در گزارشی پیشنهاد داد به جای گوشت قرمز از حبوباتی مثل نخودلوبیا استفاده شود.
بعد از گذشت مدت کوتاهی، رسانه دولتی دیگری به نام ایسنا با سرطانزا اعلام کردن گوشت قرمز، خیال مردم را از بابت قیمت گوشت راحت کرد تا بدین وسیله برای کسی کلا دیگر گوشت مهم نباشد.
در همین راستا احتمال میرود با گرانی اقلام ذیل، این رسانه‌ها پیشنهادات دیگری نیز برای ما مردم داشته باشند. چیزی شبیه این:

دلار
دلار و کلا پول‌های کاغذی بهترین وسیله برای انتقال میکروب‌ها و بیماری‌های واگیردار است فلذا پیشنهاد میشود به جای استفاده از این پول‌ها در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی، از مبادله کالا به کالا استفاده شود.

بنزین
باتوجه به بی‌کیفیت بودن بنزین تولید داخل، بهتر است از بنزین‌های وارداتی دوستان استفاده شود. درصورتی که این بنزین‌ها هم به دلیل گرانی به صرفه نبود، پیشنهاد میشود از اسب در سفرهای طولانی و قاطر در سفرهای داخل شهری استفاده گردد. باتشکر از همسر سرکار خانم ابتکار.

پراید
طبق آمار اعلام شده توسط سازمان خودکشی جهانی، سالانه تعداد زیادی با استفاده از راه‌های مختلفی اقدام به خودکشی می‌کنند. این سازمان اعلام میدارد خودکشی با استفاده از دارو و قرص و همچنین افتادن از بلندی، بیشترین آمار را در میان انواع خودکشی‌ها دارند که ما نیز به شما استفاده از این راه‌های ارزان را توصیه میکنیم.

کاغذ
سهم آیندگان از طبیعت و جنگل‌ها قابل چشم‌پوشی نیست. به همین دلیل بهتر است استفاده از کاغذ حذف شود و به جای آن استفاده از پاپیروس و پوست آهو توصیه میشود.

میوه
پزشکان بر این باورند که میوه نقش بسزایی در جلوگیری از سرطان دارد اما باتوجه به گرانی عجیب میوه‌هایی مثل موز و سیب در روزهای اخیر(که علت اصلی آن همچنان دولت احمدینژاد است) پیشنهاد میشود از میوه‌هایی نظیر خیارسالادی، چغندر قند، بادمجان سیاه، شلغم و ترب استفاده گردد. به قول شاعر گل شب‌بو چه کم از لاله قرمز دارد.

رب گوجه
بنابر توصیه پزشکان، استفاده از رب‌های کنسرو شده در دراز مدت باعث پوکی استخوان و پوچی مغز میگردد. بهتر است تا پایین آمدن قیمت این محصول، از مصرف آن جدا پرهیز کنید.

خانه
سبک زندگی گذشتگان سرشار از پند و اندرز است. باتوجه به سرطانزا بودن زندگی در خانه بهتر است به رسم ایام کوچ‌نشینی و به تبعیت از عشایر غیور، در چادرها زندگی کنیم و همزمان با تغییر فصل‌ها و سرد و گرم شدن هوا، اقدام به جابجایی کنیم.

دارو
به دنبال طرح نظریه «خودمالی» توسط پروفسور قاضی‌زاده‌هاشمی، دانشمندان قرن حاضر، طرح این نظریه را انقلابی در صنعت داروسازی میدانند و معتقدند بزودی بساط داروسازی و درمان بیماری‌ها با استفاده از دارو برچیده خواهد شد.

پوشاک
عامل بیشتر عفونت‌های بدن پوشاک است. پوشاک باعث تعریق و عدم تنفس پوست شما میشود و عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان بعد از مصرف دخانیات در جهان است. بهتر است در این باره از برگ‌های درختان پهن برگ استفاده گردد.

ثبت ديدگاه




عنوان