چی داریم، چی نداریم

پهلوی دستاورد

راه راه: امانات پهلوی‌، آمریکا و سایر اراذل نزد ایران
-لانه جاسوسی (عاشقان آمریکا بخوانند سفارت ایالات متحده، ایرادی ندارد)
آمریکایی‌ها از این مکان که محلی برای چرای جاسوس‎ها بود، قبل از انقلاب برای چاپیدن شاه و بعد از انقلاب برای پاشاندن انقلاب استفاده می‌کردند. ولی اشتباهی خودشان پاشیدند و با بستن فِلِنگ، کشور را فرارکردند!

-کهوخ (جمع کاخ) گوناگون
این کهاخ (جور دیگه جمع کاخ) در اقصی نقاط تهران و دیگر شهرستان‌ها به صورت پراکنده و در ارتفاعات همراه با بارش برف واقع شده‌اند و هر یک برای کاری. از جمله: زمستانی، اشرف‌دانی، وقتی فرح با کسی کار داشت، وقتی کسی با فرح کار داشت، وقتی همه با هم کار داشتند و غیره و ذلک.

-براندازها و پس‌مانده‌های همایونی
خب بی‌انصاف‌ها شما که دُمتان را گذاشتید روی کولتان و در رفتید، لااقل این گوگولی‌های بامزه را هم با خودتان می‌بردید. این بیچاره‌ها خیال می‌کنند اینجا کسی برایشان تره خرد می‌کند. ولی فقط خیال می‌کنند.

-نیروگاه اتمی بوشهر
این نیروگاه که به احتمال زیاد باید در بوشهر باشد، قبل از انقلاب دچار ۷۰ درصد تکمیل‌شدگی شده بود. ما هم ۳۰ تا گذاشتیم روش تا رند بشه. اینجوری بهتره. نیست؟!

-هیچی
بیشترین چیزی که پهلوی‌ها پیش ما به امانت گذاشتند هیچی است. ما هم از آنجایی که انسان‌های امانتداری هستیم، ضمن حفظ این امانت یکسری چیزمیز دیگه بهش اضافه کردیم تا موقع پس‌دادن خجالت‌زده نباشیم. مثلا: صنعت موشکی، سلول‌های بنیادی، پیشرفت پزشکی و صنعتی و …

امانات ایران نزد آمریکا و بقیه
-فرح دیبا، رضا پهلوی یا همان رب پهلوی (الان رب خیلی گرونه، نگید نگفتیدها)، مریم رجوی، حسینی، مَسی علینژاد، زم و … از این‌ها خوب مراقبت کنید. خدای نکرده اگر اتفاقی برایشان بیفتد وای به حالتان. ما کلی با این‌ها و به این‌ها می‌خندیم.

ثبت ديدگاه




عنوان