حکایت مردودی داماد آقای رئیس جمهور
مشکل نیمکلاج آقای داماد

راه راه:    شنیده­ ها از مردود شدن چندباره آقای کامبیز مهدی­ زاده ملقب به داماد رئیس ­جهمور در آزمون خلبانی حکایت می­کند.

البته با علم به توانمندی­ های آقای مهدی­ زاده، احتمالا ایشان با بخش آیین­ نامه آزمون خلبانی مشکل نداشته و در بخش شهری و نیم­کلاچ نمودن هواپیما مردود شده که انصافا هم سخت است.

گفته شده ایشان سخت مشغول تلاش است و حتی در منزل و زمان استراحت هم لباس خلبانی را در نمی ­آورد.

    آقای داماد وقتی چند ماه پیش با فشار افکار عمومی و خصوصی مجبور به استعفای زود هنگام از سمت معاونت وزرات صمت(همان وزارت صنعت، معدن و تجارت که به اختصار صمت خوانده می­شود و ما هم اینجا از همان اختصار استفاده کرده­ ایم) شد، آقای رحمانی یعنی وزیر مربوطه، اظهار داشتند که سوابق آقا کامبیز را به هر کسی گفته­ اند به او به خاطر انتخاب­شان تبریک گفته است. احتمالا سابقه و رزومه­  ای که آقای وزیر به آن اشاره داشتند شامل دو بند زیر بوده است.

  • حضور در پروژه وصلت با خانواده ریاست جمهوری به عنوان فرد محوری پروژه و مجری طرح
  • سابقه بیش از سه مردودی موفق در آزمون خلبانی به عنوان داوطلب و مصرف نمودن پذیرایی جلسه آزمون بصورت کامل

    همان­طور که واضح است این مهارت­ها دقیقا منطبق با نیازهای مدیریتی زیرمجموعه­ های صمت(همان وزارتخانه­ای که در اواسط متن هم به آن اشاره شد و ما به دلیل اختصار از گفتن نام کامل آن طفره می­رویم) است و این وزارتخانه خصوصا در بخش­های مرتبط با صنعت خودرو، تشنه حضور چنین مدیران با سابقه­ایست. به امید توفیق همه جوانان وطن!

ثبت ديدگاه




عنوان