حق لنگه كفش محفوظ است!
توئیزر

راه راه: مادرمان را
اتحادیه اروپا با قرارگرفتن نام عربستان در لیست سیاهِ پولشویی مخالفت کرد. سخنگوی اتحادیه اروپا دلیل این مخالفت را جانبودن در لیست اعلام و افزود: به ما کلاً یک کاغذ A4 دادن برای نوشتن لیست سیاه پولشویی، اونوقت توقع دارن اسم عربستان را هم با اون شکم گُنده‏‌اش بنویسیم. وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چطور می‏شود یک کشور، هم عضو ناظر کنوانسیون مبارزه با پولشویی(FATF) باشد و هم نامش در لیست سیاه پولشویی جهان، گفت: ما قبلاً هم مواردی از این دست و حتی عجیب‏‌تر داشته‏‌ایم، مثل فرانسه که بیش از ده گروه تروریستی را جا و مکان و بودجه می‏دهد اما خودش عضو سرسخت FATF است یا آمریکا که رییس FATF است اما خودش تروریست‏‌ها را با سرویس VIP به اقصی نقاط جهان ترانسفر می‏کند. سخنگوی اتحادیه اروپا با اشاره به آلمان اضافه کرد: همین آلمان در زمان جنگ ایران و عراق، به عراق بمب شیمیایی می‏داد، بعد ایرانی‏‌های شیمیایی شده را برای درمان به آلمان دعوت می‏کرد! وی در پایان تأکیدکرد: ما برای پول درآوردن، مادرمان را هم نمی‏شناسیم.

چُروک صدساله
سفیرِ سابقِ مستعمراتِ سابقِ بریتانیایِ سابق گفت: به نازنین زاغری مصونیت دیپلماتیک داده‌‏ایم و دیگر نمی‏شود. او که در جمع خبرنگاران خودشان حرف می‏زد اضافه کرد: اولِ اولش، ما گفتیم الکی می‏گویید که نازی را گرفته‌‏اید، چون نازی آموزش دیده بود و امکان نداشت گیر بیفتد اما بعدش که دیدیم نازی نیامد، قهر کردیم، بازهم ولش نکردند. به همین دلیل به او کارت خبرنگاری دادیم، اما ایران زیر بار نرفت و پیام داد که کارت خبرنگاری‏‌تان گوشه ندارد. حتی این کله هویچی، وزیر خارجه‏‌مان را فرستادیم برود بلکه بُرد – بُرد بشود و جاسوسمان را بدهند بیاوریم اما نشد، تا اینکه مجبور شدیم اورا دیپلمات کنیم بلکه افاقه کند. وی در جواب این سوال که اگر مصونیت دیپلماتیک هم جواب نداد چه؟ گفت: مشغول رایزنی هستیم تا نازنین زاغری را ملکه انگلستان اعلام کنیم. فقط خودِ ملکه کمی مقاومت می‏کند که عکسش را روی «دیوار»، بخش چُروک‏های صدساله، گذاشته‌‏ایم ببینیم چه می‏شود.

لنگه کفش
پرتاب لنگه کفش به سمت رییس‌‏دولت تکذیب شد.
خبر پرتاب لنگه کفش به سوی رییس‌‏دولت در سفر وی به مازندران تکذیب شد. معاون فرهنگی نهاد ریاست‏‌جمهوری در خبری اعلام کرد که به سوی رییس‌‏دولت لنگه کفش پرتاب نشده و خبر پرتاب لنگه کفش به سوی ایشان در سفر مازندران تکذیب می‏شود. وی برای کسانی که خبر پرتاب لنگه کفش به سوی رییس‌‏دولت را جعل و منتشر کردند ابراز تأسف کرد و افزود: حق شکایت از منتشرکنندگان خبر پرتاب لنگه کفش به سمت رییس‌‏دولت در سفرمازندران را برای خود محفوظ می‏دانیم.

ثبت ديدگاه




عنوان