از قانون کارما چه می‌دانید؟
بازم مرگ برآمریکا میگی یا سیل بیام؟

راه راه: چندی پیش کم آبی باعث شد رئیس جمهور مجبور شوند علت واقعی وقوع این پدیده را برای مردم توضیح دهند و گفتند” ابرها به پایین نگاه می کنند و هر جا درخت نباشد نمی بارند”.
متاسفانه ابرها همه جارا به چشم جنگل دیده و طوری باریدند که سیل چند استان کشور را دچار آسیب های جدی کرد. به دنبال این نظر کارشناسی، فوتبالیست کشورمان پورعلی گنجی هم در حالی که از عمق وجود ناراحت بود و با دو ایموجی که عرق میریختند و حالت چهره اشان غمگین بود در صفحه اینستاگرامش نوشت”۴۰ سال به کل دنیا مرگ و نفرین فرستادیم همش داره برمی گرده به خودمون. بازم میرید بگید مرگ بر امریکا؟”
این نظریه پس از بررسی با دلایل متقن مورد تایید کارشناسان قرار گرفت.
طبق قانون “کارما” وقتی مرگ بر آمریکا میگوییم تف هایی که از دهانمان خارج می شود توسط یک نیروی ماورائی به سیل تبدیل می شود و موج تف طی فرآیند جذب انرژی به صورت بلایای طبیعی مزد مارا کف دستمان می گذارد. طبق این قانون هر کسی باید به گذشته خودش نگاه کند و ببیند چه کار بدی انجام داده که بعدا از دماغش درآمده است.
برخی از مخالفان این نظریه معتقدند اگر این نظریه درست باشد، طوفان‌های بزرگ میامی، متیو، هوگو، چارلی، اندرو، سندی،کامیل،گیلبرت، طوفان روز کارگر، جین خلیج اطلس، کاترینا گالستون، میچ و آنتیل کوچک، هم حتما در اثر پاره شدن کاغذ برجام بوده که صدای جرررررررر پاره شدن کاغذ برجام منجر به ایجاد طوفان های سهمگین و جر خوردن آمریکا شده است.

جنس سیل اخیر در ایران برخلاف سیل های دنیا بسیار کثیف و گل آلود است در حالی که سیل سایر نقاط دنیا انقدر تمیز است که کل منطقه به آکواریوم تبدیل می شود و بعد از فروکش کردن سیل، مردم فقط خودشان و وسائلشان را جلوی آفتاب پهن می کنند تا خشک شود و همه چیز خیلی زود به حالت طبیعی خودش برمی گردد.

طبق قانون کارما هر شعار مرگ آوری باعث می شود کائنات هم چشمهایشان را ببندند و هر چه از چاله های فضائی‌شان در می آید به سوی ما بفرستند و همین شواهد نشان می دهد مردم و مسئولین ایران با شعارهای منفی موجب شده اند کائنات حلوای ما را بپزند و کثیفی سیل ایران این نظریه را تایید می کند.

يك ديدگاه

  1. آزادبخت ۱۳۹۹-۰۲-۲۷ در ۴:۱۳ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خداوکیل گل گفتی
    من نمیدونم این کائنات اینا چقدر احمقه که مرگ بر آمریکا گفتن مارو که کاملا زبانی و نمادین و دفاع برحق از مظلومه بشدت پاسخ میده ولی همون کشوارهایی که ما زبانی براشون مرگ میفرستیم و اونا عملا در دنیا مرگ صادر میکنن مورد خشم قرار نمیده ؟؟؟؟؟؟

ثبت ديدگاه




عنوان