راهکارهای پیشنهادی برای نجات سیلاب
بذار به کارش برسه!

راه راه: با توجه به وقوع سیلاب در مناطق مختلف کشور و برخورد خشونت آمیز عوامل رژیم با این پدیده طبیعی، راهکارهای زیر برای نجات، به سیلاب‌های وطن پیشنهاد می‌گردد:

۱- ظرفیت کانال مالی اروپا:
با توجه به اینکه کانال مالی که بین ایران و اروپا راه افتاده فعلا هیچی داخلش مبادله نمی شود و حیف است این دستاورد بزرگ دیپلماسی بلااستفاده بماند، از سیلاب می خواهیم فعلا از نزدیک شدن به محدوده زندگی مردم اجتناب کرده و از مسیر این کانال تردد نماید.

۲- کانال آمدنیوز:
با عنایت به تجربه بالای این کانال در آب بستن به اتفاقات مختلف می توان از پتانسیل این کانال برای هدایت جریان سیل استفاده کرد. مورد داشتیم سیل با راهنمایی این کانال رفته و قله دماوند را هم فتح کرده. ۱٫۵ میلیون آدم عضو کانال هم باور کرده اند.

۳- بیمه سیلاب در برابر طرح سلامت:
بیمه سلامت چنان چاهی برای بودجه کنده که اگر خدای نکرده سیلاب به سمت این طرح برود مملکت بالکل دچار خشکسالی خواهد شد. برای جلوگیری از این امر لازم است سیلاب های محترم دم هر چاهی که رسیدند ریسک نکرده و بیمه شوند.

۴- تبعید مسئولان از منطقه:
یک ضرب المثلی هست که می گوید «هرجا سیل آمد مسئولان هم میریزند آنجا!» و همین ترافیک مسئولان در منطقه مانع عمل سیلاب به وظایف عادی اش می شود. حتی پیش آمده که مسئولان سیلاب را مورد ضرب و شتم و اهانت قرار داده اند که با عکس العمل مردم و «ولش کن کشتیش» رو به رو شده اند. لذا از کلیه بلایای طبیعی خصوصا سیل درخواست می شود اول از عدم حضور مسئولان اطمینان حاصل کرده و بعد وارد خانه و زندگی مردم شوند.

۵- شعار مرگ بر آمریکا:
با توجه به ارتباط بدیهی سیلاب با شعار مرگ بر فلان جا، به سیل های آتی توصیه می کنیم در صورت کم جان و آب باریکه بودن سعی کنند در ایامی مانند ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و روز قدس بیایند تا توان لازم برای درنوردیدن شهر را داشته باشند.

۶- توزیع پیامک بین شهروندان:
از آنجایی که مسئولان محترم دولتی در عملیات روانی و رسانه ای تبحر خاصی دارند به این عزیزان توصیه می شود از اتاق خود جم نخورده و با روش هایی مانند ارسال پیامک به گیرافتادگان در سیلاب، آنها را از سر راه این پدیده بردارند!
مثلا برای شخصی که با خودرویش در سیل گیرکرده و عنقریب با رانش زمین در حال حرکت به سمت دره های اطراف است پیامک بزنید: «عزیزم بکش کنار بذار به کارش برسه!»

ثبت ديدگاه




عنوان