شرح واکنش مسئولان ایرانی به اقدام توهین آمیز اینستاگرام
کوبنده

راه راه:در پی توهین اینستاگرام به مردم ایران و حذف صفحات رسمی مسئولان ایرانی موج شدیدی از اعتراضات مسئولان دولتی، وزارت خارجه،مجلس و … را در نوردید.
در همین راستا بعضی از کارشناسان امر معتقدند مسئولی که قبلا گفته بود دوران فیلتر و حذف گذشته است با ممانعت از دعوت منتقدان خود به شورای عالی فضای مجازی و شورای انقلاب فرهنگی و حذف ایشان به این رفتار زشت غربی ها به سختی پاسخ داده است!
یکی دیگر از کارشناسان با رد نظر کارشناسان قبلی گفت، حذف منتقدان از جلسات شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی قبل از اقدام اینستاگرام بوده و ربطی به این اتفاق ندارد.
وی در ادامه، ضمن رد هرگونه حرف و حدیثی اذعان داشت: همانطور که دولت در این شش سال نشان داده است، بیش تر از همه به نقد، انتقاد و منتقد احترام می گذارد و علت ممانعت وی، انتقاد این افراد نبوده بلکه از آنجایی که این دو بزرگوار به وقت خود اهمیت بالایی می دهند ایشان برای جلوگیری از اتلاف وقت این بزرگواران خواسته ایشان دعوت نشوند و ایشان هیچ وقت اعتقادی به فیلتر و حذف نداشته و اگر هم موردی بوده نهایتا فیلتر هوشمند بود و رسانه ها دقت کنند!
در همین راستا وزیر ارتباطات ضمن اعتراض بسیار شدید، سخن سنگینی را به کار برد که چون ما فیلم خارجی نمی بینیم کنایه آن را متوجه نشدیم!
گفته می شود ممکن است وی در آینده در پاسخ به اینستاگرام اقدامات سخت دیگری از قبیل ارسال دیالوگ های سخت تر و کوبنده تر خطاب به مسئولان اینستاگرام از فیلم های دیگر و روز دنیا نیز استفاده نماید که خواهشمند است این دفعه از فیلم و سریال هایی دیالوگ انتخاب کنند که دوبله آن در دسترس ما مردم هم باشد!
گفته می شود وزارت خارجه هم به زودی در طی دو-سه سال آینده به این اقدام اینستاگرام پاسخ کوبنده خود را خواهد داد!
گفته می شود نمایندگان مجلس نیز پاسخ محکم و کوبنده خود به این رفتار زشت اینستاگرام را بزودی از طریق صفحات رسمی خود در این شبکه به اطلاع موکلین خود خواهند رساند و مردم به صفحات غیر رسمی توجهی نداشته باشند!

 

#طنز نوشته ها

ثبت ديدگاه




عنوان