سوشا مکانی و مدلینگ در نروژ!

راه راه: سلام و خدا قوت، یک خبر خوب دارم براتون و یک خبر بد، اول خبر خوب، سوشا مکانی دروازه بان باب اسفنجی پوش و سابق پرسپولیس که حالا تو لیگ نروژ بازی می کنه تو جدیدترین مصاحبه اش گفته: «به فوتبال ایران برنمی گردم» اما خبر بد این که گفته: «نماینده مد و شیک پوشی ایران در نروژ هستم» باید اول از سوشا جان پرسید کی به ایشون نمایندگی داده؟ و بعدش به ایشون گفت اونجا که خودشون باب اسفنجی و شلوارک دارن، اگه می خوای نماینده واقعی مد و پوشاک کشورمون باشی باید به چند نکته توجه کنی:
* حالا که نماینده مد و پوشاک ایرانی شدی بهتره نماینده همه مردم باشی پس لطفاً گاهی زیر شلوار مجلسی، پیژامه بپوش و پاچه اش رو بده توی جورابت.
* سعی کن چند وقت یک بار آبگوشت و ماکارونی چرب و پر از رُب بریزی روی پیراهنت!
* برای این که مد های مدیریتی رو هم به نروژی ها معرفی کنی روان نویس بذار تو جیبت و اونقدر این کار رو انجام بده تا جوهر پس بده!
* با استفاده از تیغ موکت بری شلوار لی و کتون رو پاره پاره کن و بپوش! اگه نروژی ها بهت پول خرد دادن ناراحت نشو، اونا درکی از مد های ما ندارن!
* عکس کلاه قرمزی و جناب خان رو بنداز روی تی شرتت! بالاخره اونا از باب اسفنجی و پاتریک که کم نمیارن! اگه تونستی شخصیت های شکرستان رو هم بزنی که چه بهتر!
* حالا همه مد ها رو هم اونجا ترویج نکردی عیب نداره، بعضی هاش دردسر داره، به خصوص پشت لباس نویسی من ملکه هستم و… ملکه بودن هم به سبیل هات نمیاد، هم چون خوش تیپ و بور هستی ممکنه فکر کنن از بازماندگان وایکینگ ها هستی و آماده شورش در نروژ!
* عکس برج میلاد و تونل کندوان رو هم بزنی روی لباست دیگه خیلی مرام گذاشتی برای مد های کشورمون!
* اگه خواستی در کنار مُد لباس، مد پشت وانت نویسی رو هم تبلیغ کنی چند تا سخن بزرگان از آلبرکامو، ژان ژاک روسو و آندرس اینیستا و توماس مولر پشت لباست بذار تا نروژی ها بفهمن اینجا چه خبره!
* تا می تونی اونجا نماینده مد باش و برنگرد تو دروازه پرسپولیس! اینا قدرتو رو نمی دونن!

ثبت ديدگاه




عنوان