از کتاب یکی از اعضای باشگاه طنز انقلاب رونمایی شد
«او یافت مرا»؛ روایت سفر اربعین با کمی نمک!

به گزارش راه راه :مراسم رونمایی از مجموعه ۳ جلدی “روایت براده‌ها” در مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور واقع در استان قم برگزار شد.

مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم ضمن تقدیر از نویسندگان مجموعه، نقش هنرمندان را در به تصویر کشیدن وقایع دینی و مذهبی، نقشی تاریخی و بی‌بدیل دانست.
در ادامه این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلین دکتر احمدی، ریاست محترم کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین کل کشور برگزار می‌شد، هرکدام از این ۳ جلد مورد معرفی قرار گرفت.

“او یافت مرا” دفتر اول مجموعه “روایت براده‌هاست” است که با بیانی طنز و همراه با مزاح، حال و هوای زائران و مسافران مسیر پیاده روی اربعین را به زیبایی هرچه تمام به تصویر می‌کشد. این کتاب، در نوع خود اولین کتاب طنز در زمینه سفرنامه پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است که تا کنون نگاشته شده است. “او یافت مرا” که به دلیل بیان روان و طنزگونه خود، در مدتی کم مورد استقبال بی‌نظیر خوانندگان و مخاطبان خود قرار گرفته است، توسط رضا عیوضی، از اعضا باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی و مجله طنز راه راه، نگاشته شده است.

۳۵۵۸۶_۲۵۰_۳۵۰

دفتر دوم روایت براده‌ها، “سیّد «من» حسینی” است. در این کتاب، روایتی جذاب و خواندنی از فتح «من» در پیاده‌روی اربعین به قلم نویسنده توانمند، تقی شجاعی به تصویر کشیده شده است. همان‌طور که از اسم زیبای کتاب هم پیداست، شخصیت اصلی کتاب در کش و قوس‌های مختلفی قرار می‌گیرد و در وانفسای منیّت‌ها و مادی‌گرایی‌های نفس، در نهایت حسینی می‌شود… .

اما دفتر سوم مجموعه ۳ جلدی روایت براده‌ها، مجموعه وقایع و داستان‌هایی است که در سال‌های اخیر پیرامون اربعین حسینی رخ داده است. کتاب “این است، آن نیست!” شامل ۲۳ عنوان داستان به قلم نویسندگانی چون تقی شجاعی، رضا عیوضی، وحید نادری، یاسین کیخا، عابدین زارع، محمد امین ناظری و مهرنوش گرجی است. این وقایع و اتفاقات که حاصل سفر خود این نویسندگان و مصاحبه با زائران پیاده‌روی است، با قلمی هنرمندانه و پردازشی در خور، به رشته تحریر در آمده است.
مجموعه “روایت براده‌ها” به همت موسسه “مواسات” و توسط نشر شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

علاقمندان می‌توانند از راه‌های زیر، نسبت به خرید این مجموعه اقدام نمایند:

ارسال پیامک: با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۶۸۱۹
مراجعه به صفحه مجازی مواسات به آدرس: rb.stii.ir
کانال تلگرامی: @revayateboradeha
تماس با تلفن گویای ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۱۹
مراجعه به کتاب فروشی‌های موسسه نشر شهید کاظمی

ثبت ديدگاه




عنوان