برنامه های ستاد استقبال از ایرباس
کلنگ دستت هست بذار زمین

راه راه:

با توجه به این که  ورود این ایرباس عزیز و تمیز یکی از آرمان  و آرزو های اصلی ملت غیور ایران بوده و هست و جزو نیاز های بسیار مبرم ایشان می باشد شایسته است برای ارج نهادن به این مهم تدابیر زیر در برنامه استقبال رسمی اتخاذ شود..

۱-تعیین گروه استقبال منظم با لباس های متحد الشکل و ترجیحا محلی با حضور کودکانی که پدر و  مادرانشان زیاد سوار هواپیما می شوند و درد نبودن بوئینگ را درک کرده اند و استفاده از شعر ها و دکلمه هایی همچون:

ایرباس ایرباس  ویومد…ایرباس چه خوب ویومد
ایرباس ایرباسه   هی هی
خود ایرباسه     هی هی (ترجیحا هی هی را اطرافیان بگویند ترکیب شعر بهتر از آب در می آید)

۲-به همراه داشتن اسپند و اسپند دود کن برای ترکاندن چشم های حسودان و آنهایی که چشم دیدن این موفقیت عظیم را ندارند و همش چوب لای چرخ این ایرباس عزیز می گذارند.

۳-تهیه دعوت نامه برای همه وزرا و کابینه،استانداران و شهرداران،شورای شهر روستاها،سفرای کشور های خارجه و هرکس که به فکرتان می رسد با این عنوان «کلنگ دستتان است بذارید زمین و بیایید که آمد»

۴-اعلام یک روز تعطیل رسمی برای مدارس ابتدایی و متوسطه در تهران برای ارج نهادن به این واقعه و حضور پر شور کودکان و نوجوانان در مراسم استقبال و نمایش حضور و حماسه مردمی در این واقعه عظیم.

۵-به همه خلبانها اجازه دهید یک بار با این ایرباس تازه برونددور بزنند تا کیف کنند . اینقدر سر ما غر نزنند که هواپیماها خراب است و فلان و بهمان…

در پایان از همه دست اند کارانی که در مذاکره و آوردن و تحویل گرفتن این ایرباس (با التماس های فراوان) ما را یاری کردند تقدیر به عمل خواهد آمد و مدال افتخار به انها تعلق خواهد گرفت.در ضمن از مهمانان با ساندیس و کیک پذیرایی به عمل خواهد آمد.

ستاد مردمی استقبال از ایرباس

ثبت ديدگاه




عنوان