حاشیه‌نگاری نشست خبری سه تن از اعضای لیست امید
دو فوریتی!

راه راه: همانطور که می‌دانید، نفر اول لیست امید، محمدرضا عارف به همراه تنی چند از یاران با وفایش من جمله محمود صادقی، علی مطهری و… طرحی با دو فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال نموده‌اند که کف همگان را بریده است!

نه اشتباه نکنید! این طرح ربطی به حل معظل بیکاری یا رکود ندارد! ربطی به گورخوابی و کولبری هم ندارد!

قبل از شما هم افراد زیادی این اشتباه را کردند اما طرح مذکور ربطی به سیل و قطعی آب خوزستان هم ندارد. به گرد وخاک هم همینطور. لازم به ذکر است این طرح به نقض برجام و تهدید و تحریم‌های آمریکا هم بی‌ربط است.

لابد می‌پرسید پس چرا این طرح را با دو فوریت به مجلس فرستاده‌اند؟

حاشیه‌نگاری نشست خبری محمدرضا عارف را بخوانید تا بخندید! ببخشید! تا بفهمید::

 

محمدرضا عارف از خودرو خود پیاده می‌شود و به سمت سالن حرکت می‌کند.

عکاسی از دور به تندی نزدیک می‌شود و چند عکس از عارف می‌گیرد. عارف دستور می‌دهد عکاس معلوم‌الحال را بازداشت کنند. عارف به مطهری می‌گوید: معلوم بود داره میاد سوال پپرسه! صادقی با بغض می‌گوید: آقا اون اصلا میکروفون نداشت که! عکاس بود!

عارف سرش را می‌خاراند و چنددقیقه بعد می‌گوید: می‌خواست عکس منو بگیره، بعد ببره تو عکس بالای سر من با فتوشاپ یه دونه ابر باز کنه بعد تو اون ابره ازم سوال بپرسه بعد عکسو بذاره تو کانال طنزیم!

بغض صادقی می‌ترکد!

 

عارف از پله‌های ساختمان محل نشست خبری بالا می‌رود. در شلوغی‌ها کسی که روی کارت گردنش نوشته “مسئول برگزاری” ناگهان با دیدن عارف خوشحال می‌شود و داد می‌زند: عه! آقای عارف اومدید؟ خوش اومدید!

صادقی و عارف و مطهری وارد شور می‌شوند! نهایتا به این نتیجه می‌رسند که اینجا جلب توجه ایجاد شده است. فلذا عارف دستور می‌دهد مطهری با کف‌گرگی مسئول برگزاری جلسات را هم می‌اندازد پیش آن عکاس.

 

همه روی صندلی‌های خود می‌نشینند.

جیک از کسی بلند نمی‌شود.

خبرنگار اول با لرز بلند می‌شود و می‌گوید: به به! چه هوای خوبی

عارف از او تشکر می‌کند.

خبرنگار بعدی بالا می آید و می‌گوید: احسنت به تیم دیپلماسی! راستی دیدید تحریم‌ها را برداشتند؟

عارف و صادقی و مطهری وارد شور می‌شوند. اضطراب خاصی در سالن نشست خبری مجلس طنین‌انداز شده است.

نهایتا خبرنگار مذکور طبق طرح دو فوریت به ۲سال حبس محکوم می‌شود اما چون از برداشته شدن تحریم‌ها صحبت کرده به ۶ماه حبس، شلاق و جزای نقدی تخفیف می‌گیرد.

ثبت ديدگاه




عنوان