تمام فوت و فن های لایو استوری در سه سوت
این «سه تا» گرام

 

یعنی نامردتر از این خارجی ها خودشان هستند. هی برمی دارند هر روز برای ما چیز میز جدید اختراع کرده و تکنولوژی های جدیدشان را برایمان رو می کنند، بعد خودشان با خیال راحت لم می دهند کنار شومینه و همراه با یک فنجان اسپرسو داغ، کتابشان را مطالعه می کنند. (البته قبلش عکسشو می گیرن می ذارن اینستا)

یکی از همین تکنولوژی های جدید که این روزها در بین کاربران فضای مجازی باب شده است همین لایو استوری یا ویدئو زنده است.

برای گرفتن یک ویدئوی لایو در اینستاگرام ابتدا بهتر است قبل از هر چیز، مکان یا لوکیشن ویدئوی لایو خود را انتخاب نموده و دقت داشته باشید که لوکیشن های پشت میز صبحانه مزین به آب پرتقال و موهیتو (همان شربت آبلیموی خودمان است کمی عرق نعنا تنگش زده اند) یا پشت چراغ قرمز در ترافیک، حسابی خز شده اند. پس بهتر است کمی متفاوت تر باشید. درست مثل ادمین های پیج منتسب به رئیس جمهور که در راستای پخش ویدئوهای لایو در اینستا به مرحله ی ابتکار زدن رسیده اند، آنهم با شلوارک مامان دوز و دمپایی.

برای پخش زنده در اینستاگرام، اول از همه باید روی قسمت استوری در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا صفحه ی استوری باز شود. در این مرحله اینستاگرام سه گزینه برای خودزنی شما دارد.

۱_ لایو: با زدن روی این دکمه شما می توانید پخش زنده را آغاز کنید. اما توصیه می کنم که حتماً یک پایانی چیزی برایش در نظر بگیرید و همه چیز را اصغر فرهادی طور رها نکنید به امان خدا.
البته لازم به ذکر است لایو استوری یک سلبریتی مشهور با یک فرد معمولی، زمین تا آسمان فرق می کند و اگر شما از آن دسته سلبریتی های مشهوری هستید که فالوئرهایتان به ریتوئیت راضی نشده و به اکانتتان دخیل می بندند، سعی کنید دلشان را مثل دمپائی زیر دستگاه پرس نگذاشته و حتی المقدور با پاسخگویی به کامنتهایشان بر هیجان پخش زنده تان هم بیفزایید و دست آخر هم اگر شد از پخش برای خودتان وقت اضافه بگیرید.

۲_نرمال: در این بخش می توانید عکس یا ویدئوی خود را برای ۲۴ ساعت در معرض دید عموم قرار دهید. انتخاب قطعاً با شماست که چه کسانی ویدئویتان را ببینند. از خواهرشوهر و جاری و دخترعمه وسطی شوهرتان که روزگاری کاندید شماره یک ازدواج با شوهرتان بوده است گرفته تا تعویض و تشک رومبلی سر کوچه تان که به بهانه فرستادن جدیدترین ژورنالهای مبل و روتختی از شماره تلفن خانه و موبایل گرفته تا دوتا اکانت تلگرام و آدرس پیج اینستا، همه را ازتان گرفته است مرتیکه […]!!

۳_ بومرنگ: خیلی ساده است. شما پس از روشن کردن دوربین گوشیتان و صد البته تهیه ی ویدئوی لایوتان، می توانید آن را در اینستا قرار دهید. با علم به اینکه این ویدئو قابلیت انتشار بصورت تایم لپس یا تکرار شدن را دارد. درست است که از قدیم گفته اند هر که نازش بیش، لایکش بیشتر اما توصیه ی ما به شما اینست که خود واقعیتان باشید و خیلی عنگبین قضیه را درنیاورید.

در پایان بهتر است این را هم اضافه کنیم که از خدا که پنهان نیست، از ما چرا پنهان باشد. هم ما و هم شما می دانیم که تمام این بگیر و ببندهایتان صرفاً جهت شو آف به خلق الله است وگرنه ایرانی جماعت را چه به این کول بازی ها. پس بهتر است در جریان باشید از آنجایی که بعداً هیچ سندی مبنی بر پخش زنده و تعداد تماشاگران ویدئوی لایوتان به جا نمی ماند، بهتر است از صفحه تان در حین اجرا یک اسکرین شات گرفته و بعداً غوره اش کنید در چشم فک و فامیل و حسابی پزش را بدهید.

ثبت ديدگاه




عنوان