قرارداد با توتال چگونه اسلام را تقویت میکند؟
خدمات غیرمتقابل توتال و اسلام

راه راه: هر چند شما منتقد عزیز کور جاهل، مدام بر طبل ضرر و زیان این قرارداد می‌کوبی، لکن ما در اینجا با اسناد متقن غیر قابل انکار به شما ثابت خواهیم کرد که تئوری «قرارداد با توتال عین ترویج و تقویت اسلام در دل غرب است» از چه ریشه‌ای برخوردار است. اما باز هم روی شما کم نمی‌شود:

یک- کشور فرانسه خودش دست تنها، طی قرون متمادی، بصورت مستقیم و بی‌واسطه عهده‌دار مسئولیت عمران و آبادانی ۸۹درصد قاره آفریقا در قالب «استعمار» بوده است. و هی آفریقا را تعمیر کرده‌است.
از طرف دیگر طبق آمارهای رسمی نیمی از جمعیت آفریقا را مسلمانان تشکیل می‌دهند. حالا که ریاضی‌تان خوب‌ است، خودتان حساب کنید که فرانسه به چه صورت در جهت پیشرفت بشریت مسلمان کوشیده‌است! حالا دیدید؟

دو- الان شما از هر کی بپرسید، حتی غیر فوتبالی‌ها هم، مثلث «زیدان، ریبری، هانریِ» تیم ملی فرانسه را یادشان نرفته‌است. باقی عرصه‌های ورزشی نیز به همین ترتیب، شما هر جا بروی، افتاده دست مسلمانان فرانسه!
پس تقویت صنعت فرانسه، تقویت اسلام است. پس دیدید که با یک قرارداد چند تا کار می‌شود کرد؟!

سه- به ماجرای تفاوت فاحش سنی رئیس جمهور با همسر محترم‌شان _آن‌هم از آن طرف(یعنی بزرگتر بودن عروس خانوم از آقا داماد)_ توجه کنید:
اول اینکه واکنش مادر داماد مبنی بر «شیرم رو حلالت نمی‌کنم» مصداق بارز درک حلال و حرام در آن سامان است.
از سوی دیگر، این وصلت نشان تحقق شعار «مهم تفاهمه» محسوب می‌شود که متأسفانه در جامعه‌ی خود ما در سایه‌ی انتظارات بی‌جای طرفین به فنا رفته است.
پس دیدید فرانسه چقدر اسلامی است و ما بیخود ادای اسلام را در می‌آوریم؟

چهار- اگر مسلمانیِ شناسنامه‌ای را در نظر بگیریم و الکی به دوتا تار مو و نماز و روزه گیر ندهیم، الان با توجه به اینکه فرانسه بعنوان مهد دموکراسی و تمدن، مقصد ۹۹درصد معاندین، مخالفین، منافقین و همه‌ی شوهرهایشان، سلطنت‌طلبان، خانواده‌ی شاه خدابیامرز، بازیگرانی که در ایران محدود بوده اند، بازیگرانی که دوست‌پسرشان سی‌دی‌شان را داده بیرون، کارگردانان «غیرسفارشی ساز» سینما، خواننده‌‌هایی که توی زیرزمین می‌خوانند، خواننده‌هایی که دیگر توی لس‌آنجلس نمی‌خوانند و غیره… است، خیلی هم «کشور اسلامی» است.

پنج- اینکه داعش در گوشه و کنار فرانسه انتحار می‌زند و خوشی‌های ملت را کوفت‌شان میکند، صرفا یک حکایت «سگ و پاچه‌ی صاحابش» بیش نیست. پس با تقویت هر گونه صنعت در این کشور، هر گونه داعش بعنوان نماد مسلّم خلافت اسلامی تقویت خواهد شد.

ثبت ديدگاه




عنوان