۱:۵۷ ب.ظ ۱۳۹۵-۰۶-۲۷

مساوات چیزی است که در شهرآورد پايتخت رواج دارد

رهاوردِ شهرآورد

در يك شهرآورد، ممكن است اين تيم يا آن تيم برنده شوند، اما داور هميشه بازنده است. همه مردم هم او را قضاوت مي¬كنند. بعضي وقت¬ها، ديوار داور آن¬قدر كوتاه¬تر از همه ديوارها است كه انگار اصلاً ديوار نيست، خندق است.

۱:۱۷ ب.ظ 

بیانیه قصی اللحن داعش به مناسبت حماسه صبرا و شتیلا!

فقط بگو چطوری زدی داداش؟!

حماسه رؤیایی "شارون" در صبرا و شتیلا با همکاری صمیمانه و آنتن دهی به موقع بر و بچه های برادر جعجع به جهانیان ثابت کرد دستیابی به بالاترین رکورد تیکّه تیکّه سازی زن و بچه مردم، چندان سخت نبوده و اگر ما و سایر معارضان تاکنون موفق به خلق حماسه ای این چنین نشده ایم، حتماً زورمان آمده!

۱۲:۴۷ ب.ظ 

رمزگشایی واژه ی "نگرانی" در اشعار پارسی

مخاطب خاص تمام نگرانی ها…

در بیت بالا فاضل نظری نشان داده که مخاطب خاص حالش خوب نیست هذیون می گه که چطوریه که حال همه خوبه ؟! چرا کسی کسی رو نمی کشه! چرا هیچ خبری نیست تو دنیا ؟ خب من نگرانم... پس این نگرانی رو درباره چی ابراز کنم؟

۱۱:۲۹ ق.ظ 

گفت و شنود

از قدیم هم گفتن دلاكها كه بيكار مي‌شوند سرهم را مي‌تراشند!

۳:۳۶ ب.ظ ۱۳۹۵-۰۶-۲۶

نشست تحلیل فیلمنامه "فروشنده" برگزار شد

گاف‌های عجیب فیلمنامه‌ی برگزیده کن!

"فروشنده" در بعد شخصیت‌پردازی این است که متجاوز بودن آن پیرمرد با آن میزان از وخامت حال اساساً امکان منطقی ندارد. ولی فیلم اصرار دارد که بگوید این پیرمرد متجاوز است چون برای فرهادی موقع نوشتن فیلمنامه گفتن حرف و مضمون مورد نظرش مهمتر از رعایت روند منطقی داستان بوده است. اینجا چون فرهادی یک پیامی در ذهن دارد و زدن حرفش برایش مهم است، بنابراین می خواهد که ما-مخاطب- به اینجا برسیم که برای متجاوز دلسوزی کنیم و به شخصیت عماد برای پیگیری موضوع حق ندهیم.