رونمایی از جدیدترین نظریه اقتصاد مقاومتی
آجر پرت کن دلاور!

راه راه: حدود۱سال بعد از ارائه نظریه «خودت بمال» وزیر سابق بهداشت، حالا دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین در جواب قهرمان جهان و المپیک نظریه جدیدی ارائه کرده که خود اقتصاد مقاومتی هم از وقتی آن را شنیده خودش را داخل اتاق حبس کرده و می‌گوید:«به من نگید اقتصاد مقاومتی، من مشترک پرمصرف برقم!»

قضیه ازاین‌قرار است که محمدیاری، دارنده چندین مدال جهانی و پارالمپیک کشورمان، درخواست دیسک برای پرتاب در تمرینات کرده و دبیر فدراسیون به او گفته برود با آجر تمرین کند.

جوابی که اگر سایر فدراسیون‌ها هم از آن الگوبرداری کنند. شاهد صرفه‌جویی کلانی در وزارت ورزش خواهیم بود. مثلا:
فدراسیون تیراندازی به‌جای خرید تفنگ و فشنگ، یک کیلو پرتقال خریده، پرتقال‌ها را در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون میل کرده و پوست پرتقال را به همراه چند نی خودکار جهت تیراندازی در اختیار ورزشکاران قرار دهد.
راکت پینگ‌پنگ برخلاف ظاهرش قیمت زیادی دارد. با یک‌دهم آن قیمت می‌توان کفگیر دسته‌کوتاه خرید. کفگیر این مزیت را دارد که در زمان تعطیلی اردوهای تیم ملی می‌توان از آن در آبدارخانه فدراسیون بهره برد.
با توجه به گرانی بنزین رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری کلا تعطیل و ورزشکاران این رشته‌ها به رشته پیاده‌روی منتقل شوند.
مگس‌کش‌های برقی قابلیت استفاده به‌جای راکت بدمینتون را دارند.
_ محمدیاری قرار است به‌جای دیسک با آجر تمرین کند. فدراسیون از این ظرفیت درآمدزایی غافل نشود. می‌توان با یک شرکت ساختمانی قرارداد بست و آجرهای موردنیازشان را به طبقات مختلف پرتاب کرد. درآمد حاصله به فدراسیون فوتبال کمک بلاعوض شود.

ثبت ديدگاه




عنوان