راهکارهایی برای پسا قهر
آرامش در هفت گام

راه راه: وقتی در خانه دعوایمان می‌شود و با مادر، ننه، مامان و یا همسر خود قهر می‌کنیم، چه کنیم؟!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از جر و بحث و یا دعوایی هر چند مختصر و آبکی مجبور به ترک خانه شده‌اید. امروز روز مناسبی برای این دست دعواهاست. ما نیز کنارتان هستیم تا به شما بگوییم چه کنید تا آرامش را به خانه‌ی خود بازگردانید.

گام اول: وسایل ضروری
در ابتدا حتماً باید درنظر داشته باشید که قبل از ترک خانه شناسنامه‌ی خود را نیز بردارید و با خود ببرید. همینطور کت و شلوار پلو خوری خود را نیز بپوشید (اگر اهل جنتمل بازی نیستید همان لباس‌های ضایع و بدترکیب خود را بپوشید چه بسا فرهیخته تر و جذاب تر به نظر بیایید). هرچند ممکن است در ابتدای امر و با دیدین این صحنه آتش اختلافات در خانه‌ی شما فوران کند و چهارتا دمپایی، کیف، قابلمه و یا هر وسیله دم دستی دیگری به سوی شما پرتاب شود، ولی مطمئناً سرانجام آن رسیدن به ساحل آرامش خواهد بود.

گام دوم: اعلام خبر
در گام دوم، به ستاد انتخابات کشور رفته و در حضور تعدادی عکاس و خبرنگار، نامزدی خود را برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با گرفتن صفحه اول شناسنامه در دست چپ و علامت پیروزی نشان دادن با دست راست، بدون باز شدن نیش اعلام کنید. درضمن می‌توانید از دسته کلید، سنجاق، پاشنه کش و یا سایر لوازم جانبی که به همراه دارید نیز استفاده کنید.

گام سوم: اعتماد به نفس
در گام سوم، شما باید با اعتماد به نفس کامل و فراموش کردن شخصیت خود، بدون لبخند و خیلی جدی در مقابل دوربین از احساس تکلیف خود بگویید (اگر اعتماد به نفس پایینی دارید، کافیست یک بار فیلم‌های تبلیغاتی و انتخاباتی آقایان مسئول را به دقت ببینید).

گام چهارم: دوست خوب
در گام چهارم، دوستان خود را برای حمایت به خط کنید (اگر دوستی ندارید که هزینه تبلیغات و ایاب و ذهاب شما را بدهد، خیلی بی جا می‌کنید که از خانه‌ی خود قهر کنید).

گام پنجم: فتح فجازی
در گام پنجم، در فضای مجازی به خوبی خود را نشان دهید و تمام توجهات را به خود جلب کنید. همچنین با خرج دوستانی که گام قبل به خط کردید تا می‌توانید پیج و کانال و ممبر بخرید و هشتک زن استخدام کنید. برای فتح کامل فجازی حتماً قبل از حضور، چهار یا پنج تا فیلترشکن خوب نصب کنید.

گام ششم: جلب توجه
در گام ششم، حتی اگر بعضی مسائل به اهمیت خیس شدن دمپایی دستشویی شما هم نیست، وانمود کنید که هست و مسائل مهم برای شما آزادی حجاب، تغییر مجریان تلویزیون، آزادی رقص در کنسرت و … است. از قدیم گفته‌اند خر کن و سواری بگیر.

گام هفتم: بازگشت به خانه
در گام آخر، با خیال راحت می‌توانید به خانه برگردید و منتظر یک استقبال با شکوه و قهرمانانه از سوی هر کس که با شما قهر کرده بود، باشید و آرامش را در آغوش بکشید. اگر خوش اقبال باشید، سرگرم شدن همسر یا مادر شما به پز دادن به دیگران آرامش شما را دوچندان خواهد کرد.

لازم به ذکر است این آرمش موقتی بوده و تا زمان پایان اتخابات کارایی دارد.

ثبت ديدگاه




عنوان