صدسال آینده بین ایران و آمریکا چه اتفاقاتی می‌افتد؟
اخباری از آینده

فرض کنید الان در صد سال آینده هستیم. یعنی امسال دقیقا سال ۱۴۹۸ هجری شمسی ‌ست. احتمالا ازرسانه‌ها یک همچین اخباری می شنویم:

۱- اعزام نیروهای آمریکایی به خلیج فارس
به گزارش رسانه‌های بین‌المللی ناو گروه پنجم ارتش ایالات متحده به صد کیلومتری حاشیه خلیج فارس اعزام شد. فرمانده این ناو گروه فوق پیشرفته در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خوشبختانه همه فرماندهان ما زبان فارسی را خوب صحبت می‌کنند تا در مواقعی که نیاز به درخواست اجازه است بتوانند به راحتی با نیروهای سپاه ایران ارتباط برقرار کنند.
وی در ادامه افزود: متاسفانه جستجوهای ما هنوز که هنوز است بی نتیجه بوده و به نظر می‌رسد دیگر باید بی‌خیال پیدا کردن بقایای ناو آبراهام لینکن باشیم مخصوصا اینکه دیگر صد سال از آن اتفاق گذشته است.
ایشان در پایان خاطرنشان کرد: ما از نیروی دریایی سپاه ایران ممنونیم که اجازه می‌دهد در این آب‌ها دنبال بقایای سربازان خود باشیم.

۲- تحریم‌های فلج کننده آمریکا علیه ایران وضع شد
به گزارش رسانه ها، امروز تحریم های فلج کننده بیشتری علیه جمهوری اسلامی ایران وضع گردید. این تحریم ها که به گفته رئیس جمهور آمریکا اقتصاد ایران را با مخ به زمین می زند، درصورتی که آن ها به او زنگ بزنند قابل اغماض است. گفتی ست این تحریم ها بدنبال پیشرفت های اخیر ایران در زمینه نانوموشک ها وضع شده است.
رئیس جمهور آمریکا همچنین در سخنرانی دیشب خود افزود: الان در ایران ۳ روز در هفته تظاهرات داریم که الحمدلله نسبت به صد سال پیش دو روز بیشتر شده است و ان شا الله به حول قوه الهی تا ۳۰۰ سال آینده تظاهرات مردمی در ایران هفتگی می شود.

۳- رئیس جمهور آمریکا اظهار امیدواری کرد در ایران یک دولت معتدل روی کار بیاید
نه‌نالد ترامپ که با ۷ واسطه نوه دونالدترامپ است در این باره افزود: از دوران شخصی به نام روحانی به بعد، مردم دیگر به دولت های معتدل و اهل مذاکره و سازش رای نداده اند. زمان جد پدری ام دونالد ترامپ خیلی خوب بود. آن زمان یک دولت مشتی در ایران روی کار بود و پدران ما هرچه می گفتند آن ها قبول می کردند و به برجام پایبند بودند اما حالا چی؟ هعععیییی روزگار… .

۴- آمریکا ۳۶ نظامی دیگر به عراق اعزام کرد
سخنگوی وزارت جنگ آمریکا اعلام کرد به منظور جلوگیری از تنش و ایجاد فشار بیشتر بر ایران این نیروها را به عراق فرستادیم. وی اذعان نمود: متاسفانه آمار خودکشی در میان سربازان و افسران ایالات متحده به طرز چشم گیری بالا رفته است اما با این وجود ما امیدواریم از این ۳۶ نظامی، ۱۵ تای آن‌ها تا آخر سال بعدی میلادی در عراق زنده باشند. ایشان در پایان افزود: متاسفانه آمار بالای شب ادراری در میان نظامی ها نیز رو به فزونی ست که ما مجبوریم علاوه بر تجهیزات نظامی، پوشک بزرگسالان را نیز به آن ها اضافه کنیم.

۵- مراسم یادبود اسرائیل در نشست سالانه آی پک برگزار شد
به گزارش منابع آگاه، نشست سالانه گروه آی پک در آمریکا برگزار شد. در این مراسم که هرساله برگزار می شود، ۷۵ امین یادبود کشور اسرائیل برگزار شد. یک کارشناس و پژوهشگر تاریخی در این باره به خبرنگار ما گفت: ۷۵سال پیش کشوری وجود داشت به نام اسرائیل که پس از جنگی یک ساعته از روی کره زمین محو و نیست و نابود شد.
در این مراسم بنجامین نتانیابو که از نوادگان یکی از سران رژیم اشغالگر قدس‌است خاطرنشان کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم ایران در یک قالیشویی به نام شربت اوغلی در روستایی به نام یالغوز آباد اقدام به ساخت بمب اتم کرده است.

ثبت ديدگاه




عنوان