اندر حکایت اوضاع مهد کودک ها
از سگ و گربه تا استخر مختلط!

این صحنه ها حتما شما را تکان خواهد داد! اگر تکان نداد یک موسیقی سینا حجازی بگذارید حتما تکانتان می دهد، در مهدهای کودک چه می گذرد، هر  روز خبر جدیدی از شاهکارهای مربیان و خلاقیت مدیران خدوم مهدها رسانه ای می شود.

مهد دنسینگ بای دختر بانو:

photo_2016-08-06_20-01-25

این تصویر شاید در وحله ی اول تعجب آور باشد، در تصویر هم میبینید که دختر کوچولوی وسط و آقا پسر سمت چپ هم برایش سوال پیش آمده که ما الان داریم چکار میکنیم؟؟ پاسخ این است که دنس میکنید، و این کار پشتش، تفکرات روانشناسانه و جامعه شناختانه وجود دارد این نو گلهای نو شکفته نمیفهمند و نمیدانند که در آینده، با این اوضاع روکود و تورم خبری از ازدواج و مخلفاتش نیست به همین دلیل مدیران و مربیان آینده نگر دست به این حرکت منزجر کننده در ظاهر و افق نگر در باطن زدند تا این کودکان در آتیه ی زندگیشان حداقل عقده ای نشوند و بتوانند زندگی بی همسر را طی کنند. کاری هم به بلوغ زودرس و این اراجیف نداریم چون خودتان میگویید زودرس است و به قول سعدی شیرازی هر چه زود بر آید دیر نپاید و مشکل مقطعی آنها به زودی حل می شود.

آرامش با خواب آورها:

Untitled-1

 

تقریبا اولین خبری که پیرامون مهد کودک ها به صورت خاص رسانه ای شد استفاده از داروهای خواب آور برای کودکان بود، این هم بی خود و از روی هوس و برای کاهش دردسر مربیان نبوده، همه مادران خوب میدانند که کودکان در اولین سالهای زندگی به مادران بسیار وابسته هستند و از نبود آنها رنج وافر میبرند و همواره تا لحظه دیدار مادر گریه و عجز و لابه می کنند به طوری که ۳/۲ آب بدن را از دست می دهند و به همین دلیل مربیان برای ذخیره آب بدن کودک و برای کاهش آلام و درد کودکان که از فقدان مادر ناشی است؛ دست به خواباندن کنترل شده کودکان میزنند هر چند داروها مقداری عوارض جانبی دارد ولی به قوت روحیه کودک در بزرگسالی می ارزد.

تنبیه بدنی:

photo_2016-08-06_20-01-13

تنبیه بدنی یا به عبارت دیگر کودک آزاری که در بین مردم مصطلح شده است، بد فرهنگ سازی شده است؛ و فقط قسمت خالی لیوان را به مردم نشان داده اند و از قسمت پر آن غافل هستند. در سریال بوعلی سینا آن قسمت که بوعلی در کودکی پیش استاد درس پس میداد و حاضر جوابی میکرد، استاد برای تنبه بوعلی و یادگیری و تثبیت درس ها و آموزه ها او را به فلک بست و جلوی پدر و مادر تا میخورد او را زد، اما پدر و مادر آگاه که آینده کودک خود را می دیدند لام تا کام سخن نگفتند و با لذت کتک خوردن فرزند را تحسین می کردند، و اینگونه بود که بوعلی، در آینده شیخ الرییس لقب گرفت. اما اگر والدین متمدن نما بازی در می آوردند معلوم نبود آینده علم و طبابت و فلسفه به کدام ناکجا آباد کشیده می شد.

آموزش آشنایی با سگ و گربه:

photo_2016-08-06_20-01-03

آموزش سگ و گربه یکی از جدید ترین متدهای آموزشی در سرتاسر دنیا است؛ با این روش دختران به جای بازی با عروسک که یک بازی تصنعی است یاد میگیرند چگونه سگ رارشد دهند و حس مادری را و لو با سگ تقویت کنند البته در بخش های قبلی هم گفتم که شوهر و همسر و ازدواج در آینده تقریبا محال عقلی است پس همین سگ یا گربه را به فرزند خواندگی قبول می کنند و گذران زندگی میکنند، تازه دیگر نمیشنویم که بفرمایند، فرزند بی وفاست چون انصافا وفای سگ و ملوسی گربه زبانزد در بین طوایف حیوانات و انسان ها هستند. البته خواص تربیتی بسیار دارد مثلا دیگر پسرها نمی توانند شعار بدهند که “پسرا شیرن مثل شمشیرن- دخترا موشن مثل خرگوشن” چون در این آموزش ها یکی از اهداف آن ریزاندن ترس دختران از جک و جونور است و با این متد بر دهان منتقدان پسر، مهر خاموشی زده می شود.

استخر مختلط:

photo_2016-08-06_20-01-27

اختلاط در مهدها زمانی در جشن ها و کلاس های آموزش رقص بود اما  حالا خبرهایی از  برنامه ی استخر برای کودکان دختر و پسر شنیده می شود. پس از رونمایی VOA از مسیح علی نژاد و برون ریزی عقده های دوران جوانی خود بر روی شبکه های اجتماعی، مدیران به فکر چاره افتادند و به این نتیجه رسیدند که علاج کار را از بیخ و بن انجام دهند که پس از جلسات سنگین به راه حل استخر آن هم با چاشنی اختلاط رسیدند که انصافا در آینده نه چندان دور، دست معاندین برای زدن نظام اسلامی کوتاه می شود. البته منتقدان افراطی می گویند که با این کار شرم و حیا و عفت کودکمان نابود می شود، و به مشکلات فیزیولوژیکی مثل بلوغ زودرس دچار می شوند، بالاخره خانواده ها باید تصمیم بگیرند که اگر می خواهند متمدن و های کلاس شوند این دروازه تمدن است.

يك ديدگاه

  1. علی احمدی ۱۳۹۵-۰۵-۱۹ در ۲:۲۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    ما که با فرهنگ واقعی ایرانی بزرگ شدیم حالا تو مشکلات شرعی و عرفی گاهی شانه خالی می کنیم و به بیراهه میریم ببین این طفل معصومها که دارند به زور بی فرهنگ و بی مذهبشون می کنند چی درآینده ها چه خواهند شد؟!!!!!!!!

ثبت ديدگاه




عنوان