شرحی بر تهدیدات جدید سازمان منافقین خلق
از طرف: مسعود

ترور

راه راه: در پی انتشار پیامی منتسب به مسعود رجوی از فعالان شاخه ترور موجی از واکنش‌ها کارشناسان امر را در برگرفت.
در این پیام که اخیراً به نام او بر روی وب‌گاه این سازمان فعال در زمینه ترور و حذف فیزیکی منتشر شده است، آیت الله رئیسی و سردار سلیمانی به ترور تهدید شده و خاطرنشان شده این دو نفر هم باید مثل افرادی چون اسدالله لاجوردی و علی صیاد شیرازی حذف شوند.
در همین راستا عده‌ای از کارشناسان معتقدند خب پیام خوشونت‌آمیز دادن از سوی رهبر یک گروه فعال در امر ترور، امری بدیهی است و رهبران این گروه ها می‌توانند در هر حالتی مخالفان خود را تهدید به ترور کنند. حتی اگر واقعاً مرده باشند یا یک همچین چیزی!
عده‌ای دیگر از کارشناسان معتقدند گروهی که در زمینه ترور فعالیت دارد، وقتی قصد ترور شخص یا اشخاصی را دارد، حالا چه فرقی می‌کند که چه کسی پیام تهدیدآمیز را بدهد و یا پیام به نام چه کسی است، به هر حال نفس عمل یعنی ترور بقیه مردم، مسئله‌ی اصلیست و صادرکننده تهدید به خودی خود مسئله‌ای حاشیه‌ای است و اینها همه‌اش بخاطر حسادت‌های بقیه‌ی سازمان‌ها به این سازمان صورت می‌گیرد. و این چه گیری است که شما داده‌اید؟
عده‌ای دیگر از کارشناسان با رد هرگونه گمانه‌زنیِ بی‌جهت در این باره، از مسئولان این سازمان خواستند بالاخره یک بار برای همیشه تکلیف اعضای سازمان و دیگر فعالین عرصه ترور(از جمله ترور کور، ترور خاموش و …) و کلا کنجکاوان را روشن کنند و اگر کسی در سازمان راست راستکی مرده است اعلام کنند و اگر الکی است مردم را سر کار نگذارند، خوب نیست!
دسته آخر کارشناسان نیز بر این باورند که تهدید به ترور در سازمان های فعال در این شاخه، امری معمولی و متواتر است و لازم نیست واکنش خاصی از کسی بروز یابد.
البته مسئولان سازمان های حقوق بشری، پارلمان اروپا و دیگر فعالان حقوق بشری فعال در فضای مجازی نیز ضمن محکوم کردن مقاومت سردار سلیمانی و آیت الله رییسی در برابر ترور شدن توسط این سازمان بابت هزینه های سنگینی که ترورشان روی دوش سازمان حقوق بشری موردنظر می گذارد انتقاد و ابراز نگرانی کردند.

طنز نوشته ها

يك ديدگاه

  1. هادی محمدی ۱۳۹۸-۰۲-۲۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ- پاسخ دادن

    این اکبیری ملعون مگه سقط نشده بود! خاک بر سر

ثبت ديدگاه




عنوان