چند گسست احتمالی در تاریخ تیتر های بی بی سی
اوه چه اتفاق نایسی!

تاریخ تیتر های بی بی سی تا چندی پیش به قبل از تیتر خبر حمله هوایی به خانه میرحسین موسوی و پس از آن تقسیم می شد. ولی از چندی پیش تاریخ تیترنگاری این شبکه خبری مستقل (!) جهانی به قبل از تیتر خبر بستن در ماشین توسط عروس ملکه و پس از آن نیز تقسیم شده است. این‏طور که پیش می‏رود ممکن است بی بی سی در آینده با این تیتر ها تاریخ خود را پاره پاره تر کند:
– عروس ملکه شست. دیشب اتفاق ناگواری دربار بریتانیای کبیر را به لرزه در آورد. عروس ملکه به دلیل نبودن پوشک و خراب بودن ماشین لباس شویی مجبور شد کهنه بچه خود را بشوید. ملکه که از این اتفاق بسیار خوشحال بود بازدن دستی بر شانه عروس خود گفت: بشور تا اموراتت بگذره! عروس ملکه هم با لبخندی آشنا برای تمامی عروسان و مادرشوهرها به سخنان ملکه پاسخ داد.
– پسر ملکه تلمبه زد. پسر ملکه پس از قصد دوچرخه سواری و گردش به دورکاخ باغ سلطنتی و مشاهده تایر پنچر دوچرخه، اقدام به تلمبه زدن باد در تایر دوچرخه کرد. این اتفاق در پی نبودن اوس کریس، تعمیر کار سلطنتی رخ داد. پسر ملکه پس از این کار و در اثر خستگی حاصله، حیاط کاخ را به مقصد تخت خواب ترک کرد.
– ملکه شست. ملکه الیزابت دیروز مجبور به شستن قاشق برای خوردن بالشتک با شیر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پزشکان ملکه را از تکان خوردن و فعالیت زیاد به دلیل خطر کنده شدن اعضای بدن منع کرده اند. مقصر اصلی این رویداد، کتی خانم خدمتکار دربار شناخته شده که در شست و شوی ظروف اهمال کرده است. برای ملکه از درگاه روح القدس سلامت جسم و جان خواستاریم.
– تغییرات عمده در دربار سلطنتی. پس از کهنه شویی عروس ملکه، تلمبه زدن پسر ملکه و قاشق شستن خود ملکه، سخنگوی دربار بریتانیا از تغییرات عمده در ساختار دربار خبر داد. این تغییرات شامل احداث یک کارخانه تولید پوشک در کنار کاخ سلطنتی، ایجاد دو تعمیرگاه لباس شویی و دوچرخه سازی در کاخ سلطتنی و انفصال اوس کریس و کتی خانم از خدمت می شود. وی افزود که جملاتی نظیر:« غلط کردیم به خدا!/ شکر خوردیم جون ملکه!/ تورو به ابوالفضل اجازه بدین به کارمون ادامه بدیم!/ ما دوست داریم به ملکه خدمت کنیم!» در تیپایی خوردن این دو خدمتکار خاطی دربار سلطنتی هیچ تاثیری نداشته و مانع از قاطعیت قانون در اجرای این تغییرات نشد.

ثبت ديدگاه




عنوان