اگر شاه تا امروز بود چه میشد؟

همانطور که همه شما عزیزان میداند چند سالی است که در ایران انقلاب شده و اعلیحضرت همایونی محمدرضا شاه پهلوی از کشور اخراج شده است. ما به عنوان انجمن شاهنشاهیان مقیم این کشور ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده ایران و محکوم کردن انقلاب خشونت بار یک عده «پابرهنه» بر علیه تمدن ۲۵۰۰ ساله ایرانی، درصدد هستیم تا به بیان مفاید(جمع مکثر فایده) تداوم سلطنت اعلیحضرت همایونی در این مملکت داشته باشیم تا شاید مردم ایران به خود آمده و کشورشان را نجات دهند.

اگر شاه تا به امروز در این کشور سلطنت میکرد ما چه وضعی داشتیم؟

۱٫ اگر شاه تا به امروز بود حدود ۱۰۰ سال سن داشت و ما از نعمت داشتن یک شاه با تجربه و پیرعقل بهره مند بودیم.

۲٫ اگر شاه تا به امروز بود هیچ کینهای میان ما و آمریکا و اسرائیل وجود نداشت و امروز ما با آرامش در آغو… در کنار آمریکاییان به صورت مسالمت آمیز زندگی میکردیم. اصلا با هم فامیل میشدیم!

۳٫ اگر شاه تا به امروز بود مردم ما مشکلات اقتصادی را تجربه نمیکردند و الان وجه رایج این مملکت دلار بود نه ریال پیزوری!

۴٫ اگر شاه تا به امروز بود نه تنها هیچ کشوری ما را تحریم نمیکرد بلکه بر سر به دست آوردن بازار ایران با هم رقابت هم میکردند!

۵٫ اگر شاه تا به امروز بود تبادل فرهنگی بسیار خوبی بین ما و دنیای مدرن اتفاق میافتاد و ما آنقدر پیشرفت میکردیم که الان حتی کودکان ما هم به راحتی خارجی صحبت میکردند. Alack!

۶٫ اگر شاه تا به امروز بود ما الان به جای یک «ورزشگاه آزادی» ۱۰ تا «ورزشگاه تاج» داشتیم و زنان بیچاره ما مجبور نبودند به دلیل کمبود فضا پشت درهای استادیوم بمانند.

۷٫ اگر شاه تا به امروز بود دیگر آنقدر نزاعهای قومی و مذهبی در این کشور وجود نداشت و هیچ ایالتی به ایالت دیگر توهین و بی مهری نمیکرد. چون احتمالا هر ایالت برای خودش مجلس و دولت و ارتش و… داشت و تقریبا یک کشور مستقل شده بود!

۸٫ اگر شاه تا به امروز بود هیچ کشوری جرات تعرض به کشور ما را نداشت زیرا هر نقطه از خاک این کشور توسط یکی از قدرتهای جهانی حفاظت میشد!

۹ . اگر شاه تا به امروز بود نه تنها نیمی از ظرفیت نیروی انسانی کشور ما به دلیل احکام دینی دست و پاگیر و تعصبات مردسالارانه، بیکار و بدون استفاده باقی نمیماندند، بلکه مهمترین سهم در افزایش درآمد حاصل از توریسم را نیز به خود اختصاص میدادند…!

۱۰٫ اگر شاه تا به امروز بود اصلا فلسطین و لبنانی وجود نداشت که پول بی زبان این مملکت خرج آنها بشود!

.

.

.

.

.

۱۲۵۴٫ اگر شاه تا به امروز بود مردم ما از اینکه هویت ایرانی خود را در کشورهای خارجی بروز دهند خجالت نمیکشیدند. چون خجالت کشیدن وقتی معنا دارد که دیگران شما را بشناسند!

این مفاید تنها بخش کوچکی از دهها هزار مفاید ابقای شاه در این مملکت بود که صد حیف امکان وقوع نیافت…

۴ Comments

  1. من انقلابی ام✌ ۱۴۰۰-۱۱-۱۸ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ- پاسخ دادن

    تموم شد؟!
    خیلیی تاثیر گذار بود!😂

  2. علی ۱۴۰۰-۰۳-۲۱ در ۹:۱۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    هممممم

  3. محمد علی ۱۳۹۹-۱۱-۰۷ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ- پاسخ دادن

    درست میگی رفیق

  4. نجما ۱۳۹۹-۱۰-۱۹ در ۱:۱۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود

ثبت ديدگاه




عنوان