حکم انتساب خانوادگی
ایران من، جنبه داشته باش و با جنبه بمان

راه راه: جناب آقای زاده اصل
مهندس بابا
سلام علیکم
احتراما به استحضار می‌رساند از آنجایی که رسم است هر پسری راه شغلی پدر را دو دستی بچسبد، اینجانب بلافاصله پس از زایمان، ناف مبارکتان را در یک کیسه پلاستیک در بیمارستان تحویل گرفته و تا سرد نشده بود، در ساعت اداری در همین ساختمان دفن نمودم تا در آینده، داغ داغ در تنور شغل دولتی بچسبید. هم اکنون در راستای تحقق این منظور با توسل به عنایات الهی و توجه به نیاز مردم به تخصصتان، به ناچار باید از هدر رفت ظرفیت بالای جنابتان جلوگیری نموده و آستینی بالا بزنیم. بدین ترتیب شما را به عنوان «وردست ویژه تعویض آچار سینک ظرفشویی وزارت بهداشت» منصوب می‌نمایم.
شایان ذکر است عطف به خاطره شام دیشب و حرف‌های پدر پسری‌مان در باب حقوق و دستمزد، تا اطلاع ثانوی هیچ دستمزدی به شما تعلق نمی‌گیرد. افزایش حقوق این جانب به عنوان سرپرست شما در حکم «جبران خسرالدنیا و الاخره» خواهد بود. همچنین استفاده از امکانات پذیرایی اداره( شام و دوغ و مخلفات خصوصا ماءالشعیر عالیس) به علت حساسیت بالای شما به صرف غذا در بیرون از منزل به سفارش عیال، کان لم یکن تلقی شده تا در این مسیر برای خودتان مرد شوید، قربانتان برود بابا.
امید است خداوند متعال با جبران کم و کاستی‌های این مسیر پر خطر، زمینه جهش سایر ژن‌های متخصص و بیکار خانواده محترم را نیز مرتفع گرداند. همچنین هر گونه اختلاس و خزیدن به سمت مقامات بالاتر آرزوی دیرینه هر مدیر دلسوخته می‌باشد.
با تشکر
مشاور عالی معاونت مشورت‌یابی اداره مشاوران ذخیره وزیر بهداشت

ثبت ديدگاه




عنوان