فالی برای ماله‌کشان
برو تا فالت نگیرم

ای صاحب فال با عرض پوزش باید عرض کنم که فال شما پوچ است. آن ده هزار ریالی که هم دادی شماره کارت بده حافظ برایت کارت به کارت می‌کند. 
فی‌الحال چون سخاوت از ما تراوش می‌کند برایت مجانا تفألی می‌زنم. 
ای صاحب فال! 
بدان و آگاه باش که این ره که تو می‌روی به دستشویی عمومی سر کوچه‌تان هم ختم نمی‌شود. 
اخیرا یک تیم آلمانی که اسمش در دهانم نمی‌چرخد بازیکن خود را به خاطر حمایت از فلسطین از تیم اخراج کرده است و تو دنبال آن هستی که چطور ماله‌کشی آن را انجام دهی، دست‌بردار و انجام مده چون جز ضایع‌شدگی خودت چیزی نثارت نمی‌شد. 
استغفار کنید! از افکار پلید دست بردارید، تلفن همراه خود را بردارید و تمام استوری و پست‌هایی که درباره «ورزش سیاسی نیست» را پاک کنید، مخصوصا آن پستی که با شورت ورزشی صورتی گذاشته بودید و زیرش نوشته بودید «بگذارید یک ورزش دیگر برای‌مان بماند.» ولی خودمانیم یک پیاده‌روی یک‌دقیقه‌ای از سرکوچه تا سوپرمارکتی را ورزش نمی‌گویند. 
 
ای صاحب فال! 
چون با تو سخن گفتن یاسین در گوش خر خواندن است و خوب می‌دانم ماله را نه تنها زمین نمی‌گذاری بلکه هر دفعه پر ملات‌ترش می‌کنید، برای جلوگیری از ضایع‌شدگی بهتر است در پست‌های بعدی این را بنویسید «ورزش سیاسی نیست البته کمی تا قسمتی» قسمت اول را فونت بزرگ بولد شده و قسمت دوم را با فونت ریز و عادی بنویسید و چنانچه اتفاقی مشابه افتاد آن فونت ریز را بکنید در چشم و چالش تا بفهمد روی هوا حرف نمی‌‌زنید.
 
ای صاحب فال! 
دیگر این طرف‌ها پیدایت نشود اگر این‌گونه نیات داشتی برو فال قهوه بگیر من و حافظ را درگیرش نکن.

ثبت ديدگاه




عنوان