چگونه بر مشکلات خود فائق بیایید
بزنید به دل وارونگی هوا

چگونه بر مشکلات خود فائق بیایید

راه راه: به گزارش خبرگزاری مخنا (مداد،خودکار)، کتاب “چگونه بر مشکلات فائق بیاییم؟” به بازار آمد.

انتشارات بدخط نویسان حاصل تلاشهای شبانه روزی آقای میکروفون قورت داده اصل را با عنوان چگونه بر مشکلات مشکلات فائق بیاییم به قفسه های کتاب رساند.

این کتاب به گفته منتقدین از معدود آثاری در این زمینه است که خواننده را پای کتاب میخکوب می کند و انقدر خوب از آب درآمده، دمش گرم!

نویسنده در آغاز کتاب از خود چیزی نمی گوید و صفحات خالی است، نویسنده حتی در وسط کتاب هم چیزی نمی گوید تا صفحه آخر کتاب که نطقش باز می شود.

میکروفون قورت داده اصل دلایل سفید بودن برگ های کتاب و نبود مطلب را به دلایل متفاوتی از جمله خفه کردن خودش و به تبع آن کمتر سیاه کردن برگه های کاغذ عنوان کرد.

در کتاب “چگونه بر مشکلات فائق بیاییم؟” نویسنده ترجیح داده است مخلص و مبدا کلام را در آخرین صفحه از کتاب بیاورد.

میکروفون قورت داده اصل، روش های لوله شدن در پتو، فشردن بالش در آغوش و ماندن در فضا‌های بسته تاریک را منسوخ شده دانسته و با رد این موارد به افرادی که از زندگی به ستوه آمده اند و با مامانشان سر خوردن پفک به توافق نرسیده اند و یا افرادی که خیلی به ستوه آمده اند بخاطر اینکه عکس‌های عروسی، کم روتوش شده است و خال کنار بینی‌شان مشخص است با همسرشان دعوایشان شده به جای سیگار کشیدن و تسکین موقت ناشی از آن می توانند تنها یک ساعت در خیابان ها قدم بزنند.

نویسنده در این بخش تاکید کرده است قدم زدن در خیابانها را فقط به افرادی که اوضاعشان خیلی خیط است پیشنهاد می کند چون دوز مصرف این افراد بالا رفته و سیگار فایده ندارد.

میکروفون قورت داده اصل علت آن را یافته های جدید محققان می داند که آلاینده های موجود در هوا را توتون جدید می نامند.

در حاشیه سمت چپ صفحه آخر نویسنده نکته ی مهمی را متذکر شده است که اگر حوصله پیاده روی را نداشتید همچنان که خود را به کام مرگ می کشید، سوار دوچرخه بشوید و سعی کنید پشت اتوبوس های شرکت واحد قرار نگیرید تا از تماشای پدیده وارونگی هوا لذت ببرید.

ثبت ديدگاه




عنوان