یک روز معمولی در اتاق خبر شبکه منوتو
تندروهای مذهبی اینجا، سنت‌گرایان معتدل اونجا

راه راه: گوینده برای خواندن اخبار روی صندلی می‌نشیند و تصویربرداران صدا و تصویر او را وصل می‌کنند. با اشاره کارگردان، برنامه شروع می‌شود.

مجری: سلام به اتاق خبر من و تو خوش آمدید. کولاک کرونا در ایران! به گزارش منابع رسمی از ایران، تا این لحظه چیزی بالغ بر ۵۰۰هزار نفر ریال در ایران به بیماری کشنده و خانمان‌سوز کوید۱۹ مبتلا شده‌اند

(کارگردان کاغذی به دست مجری می‌دهد) مجری: به خبری که هم‌اکنون به دستم رسید توجه کنید. تعداد مبتلایان به این مهمان ناخوانده میکروسکپی ناچیز، در ایالات‌متحده آمریکا از مرز نیم میلیون نفر گذشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که اخیرا دولت ایالات‌متحده آمریکا یک محموله ماسک که متعلق به چینی‌ها بوده است را در فرودگاه به قرض برده‌ است. به خبر قبلی برگردیم.

کارشناسان معتقدند آمار مبتلایان واقعی در ایران بیش از آماری است که ایران اعلام می‌کند.

(کارگردان کاغذ دیگری به دست مجری می‌دهد) مجری: درجریان مبادله آزاد اطلاعات در جهان، ساعتی پیش جمهوری چک کشتی حاوی ماسک که به مقصد ایتالیا در حال حرکت بود را مورد بررسی و پژوهش‌های مطالعاتی قرار داد.

ابتلای عاجزانه مسئولان عالی‌رتبه ایران به کرونا. علی لاریجانی…(کارگردان دوباره کاغذی به دست مجری می‌دهد) مجری: به گزارش پزشکان، بوریس جانسون دچار سرفه‌های کم آب و تنگی نفس ملایم شده است.

و اما فاجعه قحطی ماسک در ایران خبرساز شد. قحطی و نبود ماسک در ایران، بسیج و تندرویان مذهبی را بر آن داشت تا مساجد و حسینیه‌ها را تبدیل به کارگاه‌های ماسک‌سازی…(کارگردان دوباره کاغذی به دست مجری می‌دهد) مجری: سنت‌گرایان معتدل مذهبی ایتالیا کشتی حامل الکل طبی که به مقصد تونس در حال حرکت بود را برای انجام پاره‌ای مراسم‌های سنتی و مناسک مذهبی بشردوستانه، به بنادر خود دعوت کردند.

انتقاد رسانه‌های جهان از عدم قرنطینه قم همچنان ادامه دارد…(کارگردان کاغذ دیگری به دست مجری می‌دهد) مجری: لهستانی‌ها محموله ژل ضدعفونی‌کننده متعلق به کشور نروژ را از بیم دزدان دریایی، در کشور خود پناه دادند.

شایعه گور‌های مخوف دسته‌جمعی در بهشت معصومه قم تا چه اندازه صحت دارد؟

 (کارگردان دوباره کاغذ دیگری به دست مجری می‌دهد) مجری:. این تصاویر که هم‌اکنون به دستمان رسیده است توسط پهپادهای فوق پیشرفته نظامی ارتش ایالات‌متحده آمریکا از آرامگاهی در نیویورک ضبط شده‌اند و متعلق به یک مقبره اشتراکی و متحدانه در نیویورک است که ساکنان آن انسان‌هایی درد کشیده با قلوبی سرشار از مهربانی و محبت و نوع‌دوستی بوده‌اند.

آیا ریختن آهک بر روی اجساد متعفن فوتی‌های ایران، مانع از انتشار این بیماری به آب‌های زیرزمینی ایران خواهد شد؟

(کارگردان بازهم کاغذ دیگری به دست مجری می‌دهد) مجری: فرانسه ۴میلیون ماسک متعلق به ایتالیا و اسپانیا را برای اطمینان از سالم و بهداشتی بودنشان، به پزشکان خود داد.

کوید۱۹ در ایران، قتلگاهی به وسعت تمام ایران ساخته است.

(کارگردان کاغذ دیگری به دست مجری می‌دهد) مجری: پرزیدنت ترامپ در اقدامی بشر دوستانه در نشست خبری خود به مردم آلمان اطمینان داد از ماسک‌های این کشور که توسط ارتش آمریکا به دست نیروهای آمریکایی افتاده است، به بهترین نحو ممکن استفاده خواهد شد.

دونالد ترامپ بالاخره از معجزه آمریکایی‌ قرن رونمایی کرد. دستگاه ضدعفونی کردن ماسک‌های استفاده شده. ایران ۷۰سال دیگر به این فناوری خواهد رسید.

(کارگردان کاغذ دیگری به دست مجری می‌دهد) مجری: خفه شو! جان؟ ببخشید با کی بودی؟

کارگردان: با خودت بودم بسه دیگه بیا پایین…

 

ثبت ديدگاه




عنوان