معرفی کتاب
حتی با بدقلق‌ترین سوژه‌ها هم آره

راه راه: نقطه ته خط  مجموعه ای مفصل از طنز نوشته های مطبوعاتی «مهرداد صدقی» است.

اگر قصد دارید کتابی بخوانید که  به هر سوژه ای یک ناخونک زده و البته خوب هم زده «نقطه ته خط» پیشنهاد خوبی برای شماست .

صدقی دراین کتاب سراغ سوژه هایی رفته که تلخ بودن و یا حتی خنثی بودن آنها به مذاق هیچ طنز نویسی خوش نمی آید و اصولا آن ها را سوژه های بدقلقی می دانند. اما استفاده ی حساب شده از کلمات و در خدمت گرفتن ابزار فوق العاده ی جان بخشی شما را متقاعد میکند که نویسنده ی کتاب همه چیز را در راستای حرفی که می خواهد بزند به خدمت گرفته و نتیجه ی خوبی هم می گیرد .

جانبخشی های صدقی به گونه ایست که یک لحظه واقعا احساس میکنی با یک مولکول سرب ساعت ها صحبت کرده ای و یا کتاب های قفسه کتابخانه تان مادام در حال جر و بحث هستند و حتی خاطراتی از کافه رفتن و هم صحبتی با معده و روده و کلیه تان هم یادتان می آید .

با همه ی این هنر مندی ها گاهی به متن هایی هم میرسید که مثل یک مادر بزرگ پیر سر کیسه ی نصیحت هایش را به سمت شما شل کرده  و حوصله تان سر می رود و یا به متنی مثل کلپاسه ی سیاه چشم  می رسید که نمی فهمید دارد قهرمان های بلوفی تاریخ را میکوبد یا  کل قهرمان ها را لگد مال می کند .  *نقطه ته خط را اگر چه  دَرهَم می خرید اما از سوا کردن هنگام خواندنش پشیمان میشوید.* همه ی نوشته هایش خواندنی است و از بهترین نسخه هاییست که از رو نوشتن آن برای طنز نویس شدن توصیه می شود .

نقطه ته خط یک کتاب ۱۲۲ صفحه ایست که مهرداد صدقی از هر چیزی که داشته در آن گذاشته که شرمنده تان نشود. این کتاب را می توانید از اپلیکیشن های طاقچه و کتابراه هم دانلود کنید.

 

 

 

 

ثبت ديدگاه




عنوان