خبر
حرفشم نزن با تغییرات جدید بازگشت!

«حرفشم نزن» عنوان ویژه برنامه طنز شبکه افق سیماست که از تابستان سال ۹۸ به روی آنتن رفت. این برنامه در دو فصل تولید و پخش شده است که با نگاهی طنازانه و منتقدانه به بررسی اخبار و اتفاقات روز می پرداخت. سری سوم این مجموعه اما با تغییرات جدید در فرم و ساختار با همان نگاه به اخبار و سوژه های روز از چهارشنبه به روی آنتن شبکه افق رفته است.

سری جدید برنامه «حرفشم نزن» در قالبی کاملا خبری، بخش‌های مختلف همچون خبر تفصیلی، گزارش مردمی، گفتگوی حضوری و تلفنی، میزگرد، اخبار هواشناسی و ورزشی و هنری و خبرهای کوتاه و همچنین بخشی با عنوان خبر انگلیسی و خبر کودک نیز داراست. در فرم جدید این برنامه از زیرنویس خبری نیز بهره گرفته شده است.

این برنامه در ۶۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای و با تهیه‌کنندگی محمدرضا شهبازی تولید می‌شود و به مرور نقادانه اخبار و اتفاقات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی در ایران و جهان، با رویکرد طنز می‌پردازد.

امیر بیشه، مهدی رضایی، مسعود غزل‌شاهی و امین شفیعی اجرای این برنامه را بر عهده دارند که از این هفته سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه افق می‌رود. گفتنی است در دو فصل پیشین برنامه، محمدرضا شهبازی و امین میمندیان اجرای برنامه را به عهده داشتند.

بنا براعلام رسمی شبکه سری جدید برنامه تلویزیونی طنز «حرفشم نزن» با محوریت اخبار و اتفاقات روز ایران و جهان، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از شبکه افق پخش می‌شود. همچنین تکرار این برنامه ۸ صبح روز بعد است.

 

 

يك ديدگاه

  1. معصومه ۱۳۹۹-۰۸-۱۹ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    قبلیه بانمک تر بود

ثبت ديدگاه




عنوان