قسمتی از خاطرات خانم بازیگر (نامزد جایزه مقوای طلایی)
خارجی های فضول

دوشنبه:

تازه از خرید برگشته ­ام…

هوا چقدر آلوده بود…

تهران دیگر جای زندگی نیست…

این ملت ندید بدید هم مثل مور و ملخ در این وضعیت اسفناک اقتصادی ریخته­ اند بازار و خرید می ­کنند…

سری به گالری مریم جان زدم، یک تابلو نقاشی بود چشمم را گرفت و از آنجایی که باید هر چیزی که خوشت آمد را بخری من هم ۹۵ میلیون دادم و خریدم؛ خدا رو شکر…

رفتم اینستا را باز کنم که عکس این تابلو نقاشی را بگذارم در پیجم تا هر چه حسود هست چشمش دربیاید، اتفاقی دیدم این دختره اِما واتسون، بازیگر هری­ پاتر پست گذاشته­ است در حمایت از فلسطین؛ یکی نیست بهش بگه  آخه به تو چه ربطی دارد، فضولی؟ چون ۶۴ میلیون فالور دارید باید سوءاستفاده کنید؟ قیافه هم که ندارد فقط الکی معروف شده­است… من هم نزدیک ۴ میلیون فالور دارم ولی نباید بیایم فضولی کنم و با پراکندن انرژی منفی سیاه ­نمایی کنم که، چرا وجهه خودم را خراب کنم… فعلاً برم چند نفر که به خرید تابلو اعتراض کردند را بلاک کنم تا بفهمند که به نظر بقیه باید احترام بذارند تا بعد…

 

چهارشنبه:

امشب یک سر رفتم توییتر ببینم چه خبر است…

فقط ادعا می­کنند که فضای آنجا نخبگانی است وگرنه چرا من هنوز به ۱کا هم نرسیده ­ام!

دیدم توییتی دارد دست به دست می­ چرخد…

سوزان ساراندون بازیگر هالیوود در مورد مردم یمن و قطعی اینترنت در آنجا توییتی را گذاشته بود…

جوری بعضی­ ها می ­گویند این خانم ۵ بار نامزد اسکار و یک بار هم برنده آن جایزه شده که انگاری خیلی هنر کرده، خب من هم دوبار نامزد کرده ­ام، تازه یک بار هم نامزد جایزه مقوای طلایی در جشنواره بادبادک های کوچک شدم.

از آنجایی که جشنواره فجر هم شروع شده، در آنجا من هم حسابی به کُند بودن سرعت اینترنت در کشور خودمان اعتراض می­کنم، یمن به من چه ربطی دارد؟

 

جمعه:

شنیدم جمعی از به اصطلاح هنرمندان خارجی جشنواره فیلم سیدنی را به­ خاطر حمایت­ های مالی اسرائیل از آن تحریم کردند. بیش از ۳۰ برنامه هم لغو شده… یک عده هم گفته ­اند مستقل شرکت می­ کنیم!

واقعاً عجیب است، اگر بجای این قدر نشناس­ ها، فرصتی برای حضور ما فراهم می­ شد با سر می­ رفتیم خیلی هم حال می­داد.

این خارجی­ ها که این کارا را می­کنند به عواقبش برای سایر هنرمندان فکر نمی­ کنند…

مثلاً جشنواره فجر که شروع شده، بعضی­ ها توقعشان از ما بالا رفته و می­ گویند شما هم از این حرف­های سیاسی بزنید، به ما چه آخه!

 

ثبت ديدگاه




عنوان