برافروختگی آقای روحانی پس از مطلع شدن از عدم پرداخت خسارات سیل 95
خطر عصبانیت رییس جمهور

راه راه: از: دفتر معاون اول ریاست جمهوری
به: ستاد مدیریت بحران
باتوجه به اینکه درجلسه هیات دولت پس از اینکه جناب رییس جمهور از پرداخت نشدن مطالبات سیل ۹۵ مطلع گشتند، بسیار برافروخته شدند؛ لذا مقتضی ست در راستای سیاست های پیشگیری از وقوع بحران، در جهت جلوگیری از برافروختگی و عصبانی شدن مجدد رییس جمهور محترم، اقدامات لازم را مبذول فرمایید. بدیهی ست در صورت کوتاهی، عواقب جبران ناپذیر آن اولا متوجه کلیت ستاد مدیرت بحران و در ثانی متوجه ملت شریف ایران خواهد شد.

 

از: ستاد مدیریت بحران
به: وزیر محترم اقتصاد و دارایی
رونوشت به: رییس محترم بانک مرکزی
نظر به برافروخته شدن ریاست محترم جمهور در جلسه هیات دولت، پس از آگاهی از پرداخت نشدن مطالبات سیل زدگان در سال ۹۵ و برای پیشگیری از وقوع مجدد این اتفاق، لازم است تمامی معاونت ها و زیرمجموعه های جنابعالی تا اطلاع ثانوی از رسیدن هرگونه اخبار مربوط به نرخ ارز و دلار ۱۴ هزار تومانی به گوش رییس جمهور جلوگیری کنند.

 

از: ستاد مدیرت بحران
به: وزارت امور خارجه
باسلام. احتراما به عرض میرساند همانطور که مستحضر هستید رئیس جمهور عصبانی است و از آنطرف توافق ” برجام” که مهمترین دستاورد دولت ایشان بوده اکنون به فرجام خود رسیده است؛ لذا پیش بینی میشود درصورت باخبر شدن رییس جمهور از سرانجام برجام، به قدری عصبانی شوند که حتی نشود ایشان را کنترل کرد، لذا لازم است وزارت امور خارجه تمام توان خود را درجهت جلوگیری از بروز این فاجعه به کار گیرد.
هرچقدر خودکار و کیبورد برای پرتاب و فشار ایمیلی لازم است دریغ نکنید که رئیس جهور اعصاب ندارد.

 

از: بانک مرکزی
به: کلیه صرافی ها
مطابق این بخشنامه در جهت پیشگیری از عصبانیت ریاست محترم جمهور، الزامی ست کلیه صرافی‌ها اقدامات زیر را هرچه سریع تر در واحدهای خود اعمال کنند.
۱- جمع آوری تمامی تابلوهای نرخ لحظه ای ارز از پشت ویترین
۲- چسباندن جمله ی “هر هزاتومان، ده دلار” به پشت ویترین
۳- چاپ و پراکنده کردن دلار تقلبی در جوی ها و محل‌های عبور خودرو حامل رییس جمهوربرای تلقین بی ارزش بودن دلار در مقابل پول ملی

در صورت گزارش تخلف، با واحد های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

 

از: وزارت امور خارجه
به: دفتر ریاست جمهوری
سلام. درجهت نامه فوری و محرمانه ستاد مدیرت بحران مبنی بر پیش گیری از عصبانیت رییس جمهور و جلوگیری از ماجرای برافروخته شدن ایشان پس از فهمیدن عدم پرداخت مطالبات سیل ۹۵، خواهشمند است اقدامات زیر را مبذول فرمایید.
۱- عدم ارائه روزنامه در دفتر ایشان و لغو اشتراک با تمامی روزنامه ها و مطبوعات
۲- جلوگیری از نگاه کردن اخبار توسط رییس جمهور. پیشنهاد میشود سیم آنتن را قطع کرده و بگویید به علت پارازیت های سپاه است.
۳- جایگزینی گوشی هوشمند با گوشی ساده چراغ قوه دار و همچنین قطع اینترنت به بهانه مسائل امنیتی. بگویید دستور از طرف اطلاعات امنیت سپاه است.

 

از: شورای اسلامی شهر تهران
به: ستاد مدیرت بحران
بااحترام. پیرو نامه ستاد و در راستای جلوگیری از عصبانیت رییس جمهور و عدم بروز اتفاقی تلخ نظیر برافروخته شدن ایشان پس از آگاهی از پراخت نشدن مطالبات سیل ۹۵، شورای اسلامی کلان شهر تهران طی جلسه ای با اعضا شورا تصمیمات مهمی اتخاذ کرد که به شرح ذیل تقدیم میگردد:
۱- اهدا یک عدد تبلت و گوشی آیفون به هریک از اعضا
۲- خرید یک دستگاه خودرو شاسی بلند به تعداد اعضای شورا
۳- تغییر نام اماکن مهم شهر به شرح زیر:
الف) امام زاده صالح به مسجد صلح و گفتگو
ب) دانشگاه شهیدبهشتی به دانشگاه بهروز وثوقی
ج) برج میلاد به برج آیت الله هاشمی

 

از: کلیه وزارت خانه ها و نهادها
به: کلیه وزارت خانه ها و نهادها
جهت پیش گیری از برافروخته شدن رییس جمهور و جلوگیری از تکرار همان قضیه عدم پرداخت مطالبات سیل ۹۵ و عصبانیت رییس جمهور که همگی مستحضرید، تمامی دستگاه ها و زیرمجموعه های تمامی وزارت خانه و نهادهای تابع مکلفند تمام امکانات خود را به کار گیرند و از هرگونه اقدامی که موجب شود آقای رییس جمهور بفهمند که طی این شش سال شخص ایشان رییس جمهور مملکت بوده اند، جلوگیری شود. چراکه اگر خبردار شوند به قدری برافروخته خواهند شد که دیگر از هیچکس کاری ساخته نخواهد بود.

ثبت ديدگاه




عنوان