تصویب طرح اعتراض‌آمیز
داگ-لایک مَن ها

راه راه:

به گزارش خبرنگار بین‌المللی خبرگزاری فرنگ‌نیوز، عصر امروز، در صحن علنی پارلمان انگلیس، یک فوریت جداسازی محل گردش انسان‌های سگ‌نما از محل بازی کودکان در بوستان‌ها، به تصویب رسید. این طرح، اعتراض بسیاری از فعالان اجتماعی نظیر جنیفر بیوتی، توماس تِیستِر، لیزا آنالیز و اسنوپ داگ را به‌دنبال داشت.

«اسنوپ داگ» ضمن حضور در جلسه‌ای که برای بررسی این طرح تشکیل شده بود، اظهار داشت: من بعنوان یک سلبریتی اکتیو، پس از تصویب این طرح بارها «پروتِستِ» خودم را در قالب لایو و پست و هشتگ، نشان دادم. ضمنا بازدید پیج من خیلی بالاست، اگر تبلیغات خواستید، دایرکت دهید.

وی افزود: طبق آمارِ «آن‌فورمال»، صد درصدِ «پیپِل» کشور (که فالوور‌های خودم هستند) به این مسئله معترضند؛ ولی متاسفانه مجلس ما به جای اینکه جلوی «اِستیلینگ»ها را بگیرد و فکری برای «هوم لِس»های لندن بکند، یا «پرایس»های سرسام‌آور اسکراب و تونرهای پوست را مدیریت کند ، به مسائل بی‌اهمیتی مثل این می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این طرح، نقض آشکار حقوق بشر-اَنیمُلز است، گفت: اگر اجازه‌ ورود این موجوداتِ «کلوز-زبان» به بوستان‌ها را نمی‌دهید، پس برای چه بوستان می‌سازید؟

داگ ادامه داد: شما «لوک» نکنید که این‌ها زمانی «هیومَن» بودند و قدرت تکلم داشتند، مهم این‌ است که اکنون تصمیم گرفته‌اند فقط عو عو کنند، پس ما باید به این «دیسیژِنِ» آن‌ها احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: طبق آمار ثبت‌احوال بریتانیا، تعداد «داگ-لایک مَن»های ما از تعداد «چیلدرِن» کشور بیشتر است، بنابراین این کودکان هستند که نباید وارد محل گردش انسان‌های سگ‌نما شوند.

وی تاکید کرد: به‌جای تصویب این طرح‌های «آن نِسِسِری» ، بیایید از کودکی به بچه‌ها عشق به «نِیچِر»، «اَنیمُلز» و «داگ-لایک مَن»ها را یاد دهیم. این کار برای خود کودک هم مفید است، چراکه قطعا در آینده، انسان سگ‌نمای بهتری برای جامعه خواهد شد.

وی افزود: البته هر انسانی، «رایت» انتخاب دارد که انسان باشید یا حیوان. بنابراین ما این حق انتخاب را از «چیلدرِن» نمی‌گیریم. هرکس خواست «داگ-لایک مَن» باشد، هرکس خواست صاحبش، فرقی نمی‌کند.

اسنوپ داگ، در پایان با بیان اینکه «لباس سگ‌نمای من هم باید تا الآن رسیده‌ باشد» جلسه را ترک نمود.

ثبت ديدگاه




عنوان