سبک زندگی2019
ریاضیات آرایشی

راه راه: اگر مجموع لوازم آرایش میشل اوباما، ایوانیکا ترامپ، دختر بیل گیتس و مریم میزاخانی را ضرب در سن ملکه ی انگلستان کرده و عدد حاصله را به توان دو برسانیم، میزان رژ لب یک دانشجوی ترم چهارم دانشگاه پیام نور روستای تورقوز آباد به دست خواهد آمد.

از میزان ریمل و پنکک روی پوست ایشان اطلاعاتی در دست نیست اما گفته شده در مواردی میزان حجم آن به قدری بوده که در برابر اسیدپاشی، سپر فرد واقع شده. که جا دارد کشور انگلستان، با بیش از صد مورد اسید پاشی در هر سال از آن استفاده کند و شاید کشور ایران به همین علت در طول تاریخ شاهد کمتر از ده مورد اسید پاشی بوده است.

گفته می‌شود با قیمت کنونی دلار هزینه ی این گونه آرایش بیش از درآمد خانوار ایرانی است که حرف غلطی است و به گفته‌ی مردم، می‌توان این مبلغ را با کاهش هزینه‌های دندان پزشکی، استفاده از لوازم چینی و گاهی صرفه جویی در هزینه ی خورد و خوراک پرداخت کرد!

محاسبه ی تعداد موی اکستنشن شده، تا کنون از سوالات لاینحلِ جبر و حسابان بوده که امروزه محققانِ قالیشویی تورقوز آباد موفق به کشف آن شده‌اند، لیکن این اطلاعات به صورت فوق سری تنها برای غنی سازی های بالای ۹۸درصد به کار می‌رود!

ثبت ديدگاه




عنوان