خبرکش
دکمه اش کار نکرد!

علیه بی برقی
بعد از اجرای طرح موفق و کارآمد مقابله با گرما و مصرف بهینه برق مدیر کل سازمان برق استان خوزستان مبنی بر کم کردن پوشش و نپوشیدن انواع کت، وزیر نیرو از لیست تمهیداتی که علیه بی برقی تنظیم کردند قرار است بعد از شام امشب پرده برداری کند. علی الحساب به جهت خوشحال کردن آحاد ملت و با بیان اینکه بین خودمون باشه فعلا به کسی نگید از تعطیلی پنج شنبه های ادارات تا پایان مرداد و اطلاع رسانی دقیق زمانبندی خاموشی های احتمالی گفت‌. لازم به ذکر است برای کاهش دمای بدن هموطنان در فصلی که انگار ارث پدرش را از ما طلبکار است بسکه گرم است، دکمه عذرخواهی را فشار داد ولی چون برق قطع بود، دکمه کار نکرد.

قاعده همین است!
رییس پلیس راهور در حالیکه داشت کمربند ایمنی را می‌کشید تا از رویَش رد بشود و بتواند آن در قفلش جا بی اندازد اعلام کرد: در مسیرها دوربین های متوسط سرعت، زمان سفر با سرعت قانونی را محاسبه میکنند و مثلا اگر زمان سفر تهران تا قم ۱/۵ ساعت باشد، خودرویی که زودتر از این زمان به مقصد برسد حتی اگر توسط دوربین های سرعت لحظه ای جریمه نشود، توسط سامانه متوسط سرعت یکبار جریمه میشود فلذا رانندگان اگر جر بزنند و زودتر برسند میسوزند.

تیلیت بیسکوییت چی میشه پس
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: علی رغم اینکه تیلیت بیسکوییت و پودر ته بسته پفک از جمله مواردی هستند که افراد را به گذشته و لذت کودکی برمیگرداند از سه سال پیش ورود ۱۵۰۰ قلم کالای لوکس از جمله تنقلات ممنوع شده. این ممنوعیت علاوه بر داشتن تبعات روانی و افسردگی بر روی افراد باعث شده است الان بیسکوییت هایی با قیمت هر بسته یک و نیم میلیون تومان به صورت قاچاق وارد شود. دبیر اتحادیه بنکداران گفت: حالا خوبتون شد؟ حالا دلتون خنک شد؟ بفرمایید.

ثبت ديدگاه




عنوان