گزارشی از هموطنان معترض در نیویورک
دیگه تمومه ماجرا

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر اپوزیسیون، در پی سفر جناب رئیسی به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، عده‌ای از هموطنان آریایی مقیم نیویورک مقابل هتل ایشان تجمع کردند و خواستار خواسته‌های متفاوتی بودند. در بخشی از این خواسته‌ها گفته شد که زنان ایرانی باید به رسمیت شناخته شوند و حق رای داشته باشند. اینکه هموطنان مقیم نیویورک از چه کانالی اخبار را پیگیری می‌کنند که صدسالی عقب هستند، هنوز در دست بررسی است. سپس هموطنان به رفت و آمد مشکوک هیأت همراه رئیس جمهور اعتراض کردند. آنها معتقد بودند کسی که از در اصلی هتل رفت و آمد می‌کند حتما ریگی به کفشش دارد، وگرنه این همه شفافیت چه معنی دارد؟ 
در حاشیه نشست سازمان ملل متحد، سفیر محترم دوست و همسایه (طبیعتا دوست و همسایه خبرگزاری) با در دست داشتن عکس یک خانم جوان موسوم به م.امینی سعی در احقاق حق زنان ستم‌دیده ایران داشت که متاسفانه با برخورد کادر امنیتی روبه‌رو شد. به گفته یک منبع موثق، کادر امنیتی هم از خودشان بود. کاربران فضای مجازی در واکنش به این اقدام، تعداد زیادی عکس رو کردند و خواستار احقاق حق همه آنها شدند. اینکه چه حقی باید محقق شود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. یک کاربر در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: «بگم؟! بگم؟!»
هموطنان همچنین در پاسخ به این گفته رئیس‌جمهور که «آمار زندان مادران در آمریکا هر روز رو به افزایش است» اظهار بی‌توجهی و تمایل به کوچه علی‌چپ کردند. به جای آن روی شعارهای خود تمرکز کردند و ضمن اشاره به الواح عتیقه هخامنشی، یکصدا فریاد زدند: «این چی‌چی بود آوردین؟! گندشو درآوردین!» آنها معتقد بودند این الواح به کلی تقلبی بوده و افزودند: «اگه راست میگین روی لوح رو بخونین.» چرا که هموطنان معتقدند نوشته روی الواح به زبان لاتین غلیظ بوده و هیچ ربطی به زبان دوره هخامنشی ندارد. البته آنها نظر کارشناسان هیأت را هم بی‌اعتبار خوانده و دسته‌جمعی «هو» کردند. 

ثبت ديدگاه




عنوان