نامه‌ای برای ریشه‌یابی ایراد واکسن
روز خوبی داشته باشید

از: ریاست سازمان صدا و سیمای آمریکا
به: مدیر عامل فایزر
با سلام و احترام. همان طور که مستحضر هستید واکسن فایزر با هدف سلامت و بهبود بیماران جهان با هزینه هنگفت تولید شد اما در حال حاضر در مواجهه با سویه امیکرون به اندازه عنبرنسا مقاومت از خود نشان نداده‌است. با توجه به عدم ارائه پاسخ مناسب به سوالات مکرر خبرنگاران پیرامون کاهش اثربخشی واکسن فایزر در برابر کرونا، جهت برگزاری یک نشست دوستانه با حضور نماینده منتخب خبرنگاران مساعدت فرمایید.
رونوشت: وزیر بهداشت- دفتر ریاست جمهوری
 
از: مدیرعامل فایزر
به: ریاست صدا و سیمای آمریکا
شرکت بزرگ و قدرتمند فایزر به هر خبرنگاری پاسخگو نیست. فایزر با خبرنگاری مصاحبه می‌کند که کس باشد. پیراهن تنش اطلس باشد. حتی اگر رئیس صدا و سیما بیاد با لشکرش برای خبرنگار کوچک‌ترش، تا زمانی که شرایط خبرنگار مورد قبول نباشد خبری از مصاحبه نیست. لطفا رزومه نماینده خبرنگاران و عکس قدی و باکیفیت ایشان را بفرستید تا در صورت صلاحدید، نشست برگزار گردد.
رونوشت: دفتر رئیس جمهور- وزیر بهداشت -کارگزینی صدا و سیمای آمریکا
 
از: ریاست صدا و سیمای آمریکا
به: مدیرعامل فایزر
با سلام خوشبختانه یک خبرنگار با مشخصات مذکور برای روز مبادا استخدام شده بود. مشخصات ایشان به شرح زیر می‌باشد: قد دو متر و ده سانت، موهای پرپشت و خوش حالت، سفید و چشم رنگی، از خانواده‌ای تحصیلکرده و پولدار، خوشتیپ، خوش‌رفتار، مودب، متاهل و متعهد، دارای مدرک دکترای خبرنگاری از دانشگاه آکسفورد، صاحب سه نشان طلای المپیاد خبرنگاری، تایید شده از طرف حراست سازمان صدا و سیما و اطلاعات آمریکا ملقب به سیا. با تجربه حضور موفق و تاثیرگذار در پاندمی‌های آنفلوآنزا، سارس و ابولا. سایر مشخصات در پیوست ارسال گردیده است.
پیوست: فایل پی‌دی‌اف رزومه خبرنگار برگزیده و عکس قدی ایشان
رونوشت: وزیر بهداشت-دفتر رئیس جمهور
 
از: مدیر عامل فایزر
به: کارگزینی صدا و سیما آمریکا
باسلام. دهنت سرویس!
رونوشت: وزیر بهداشت
 
از: مدیر عامل فایزر
به: دفتر رئیس جمهور
با سلام با توجه به هجمه زیاد خبرنگاران در مورد عدم اثربخشی واکسن فایزر دستم به دامن‌تون. گلاب به روتون دیگه فقط کم مونده موقع باز کردن در توالت خبرنگار بیاد بیرون سوال پیچم کنه. وزیر بهداشت هم خبری ازش نیست.
 
از: دفتر رئیس جمهور
به: مدیر عامل فایزر 
با سلام. خاک بر سرت بدبخت. این همه بودجه رو به خود کرونا می‌دادم یه چندسالی می‌رفت گورش رو گم می‌کرد. تو این مرحله کاری از دست کسی بر نمیاد. اولا خونسرد باش. دوما بنداز گردن تولیدکننده‌های ماسک و الکل. سوما از من چیزی نشنیدی.
 
از: مدیر عامل فایزر
به: تولیدکننده ماسک
با سلام و احترام فراوان. داداش بیا این تن بمیره شیوع کرونا رو گردن بگیر. عروسی پسرت مایکل جبران می‌کنم.
رونوشت: تولید‌کنندگان الکل
 
از: تولیدکننده ماسک
به: مدیر عامل فایزر 
با سلام و کوفت. برو بابا مردک. پول‌ها رو تو به جیب زدی من گردن بگیرم؟ من کل سودم از فروش تو مترو بوده. نکنه توقع داری اون شندرغازم بدم جریمه گندی که تو زدی. در ضمن مایکل پسر من نیست. پسر زنمه. قصد ازدواج هم نداره.
 
از: مدیر عامل فایزر
به: سازمان جهانی بهداشت
با سلام. پیرو نامه‌های متعددی که در زمان شیوع کرونا با موضوع اعلام خطر و نگرانی غالب کشورها از نبود یا کمبود واکسن به محضرتان رسید، عارضم که دغدغه‌مندی و دل‌نگرانی اینجانب پایان ندارد. اینک که در تولید واکسن پیشتاز بودم و تپه ایمن‌سازی بدن در مقابله با ویروس کرونا را با موفقیت فتح کردم، با عنایت به بی‌کران بودن دریای سخاوتم، حاضرم واکسن فایزر که حاصل سال‌ها تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم شرکت می‌باشد را با حمل سریع و رایگان و نود و پنج درصد تخفیف به مناسبت شروع سال نو میلادی به دور افتاده‌ترین نقاط جهان ارسال نمایم. همچنین گزارش بالینی جامعی از تاثیر بلند‌بودن کش ماسک‌های تولید شده در آمریکا و بیرون ماندن دماغ از آن در افزایش احتمال شیوع مجدد کرونا در کل جهان، تهیه و به همراه یک عدد ماسک با مشخصات مذکور به پیوست تقدیم‌تان می‌گردد. تازه‌شم آقا بعضی از ماسک‌هاشون سوراخ هم هست. 
پیوست: ماسک سوراخ دارای کش بلند + فایل گزارش بالینی
رونوشت: تولیدکنندگان ماسک – رئیس صدا و سیمای آمریکا- دفتر رئیس جمهور- وزیر بهداشت
 
از: سازمان جهانی بهداشت
به: مدیر عامل فایزر 
ارواح عمه‌ات!
 
از: وزیر بهداشت
به: مدیر عامل فایزر
با سلام. با توجه به ابتلای شدید اینجانب به کرونای امیکرون و عدم حضور فعال در محل کار از حواشی ایجاد شده برای شرکت شما بی‌اطلاع بوده و  نهایت تاسف خود را با تمام وجود ابراز می‌نمایم. در مقابل خبرنگاران با اعتماد به نفس حضور یابید و در برابر پرسش‌های مکرر آنان، از جملات مثبت و ادبی مانند «تشکر، روز خوبی داشته باشید» به همراه لبخند استفاده کنید.
در مورد بیماری بنده نیز شتر دیدید ندیدید.

ثبت ديدگاه




عنوان