طرح تله فیلمی مناسبتی
زندگی در دهکده

راه راه: عنوان پیشنهادی: در دهان باد
کارگردان:نسیم نوروزی
مدیر فیلمبرداری: آتلیه چی
موسیقی:انتخابی از آثار بتهوون، موسیقی بی کلام جینگ جینگ ساز میاد با اجرای مرحوم حبیب
بازیگران: مهندس، شاهین تست زن، هوشنگ جدول نژادیان، سیمین پوردادیان معروف به سیم سیم

خلاصه‌ی داستان:
سیم سیم و مهندس یک زوج نوشکفته هستند که چند روزی است شکفته اند. مهندس با خواندن درس مهندس نشده و این لقب را بخاطر پاسخ به سوالات چهار گزینه ایِ سختِ “مامانت را بیشتر دوست داری یا بابایت را” به او داده اند. سیم سیم نیز تک دختری با تمام ویژگی های یک تک فرزند است که به دلیل بیشترین آگاهی از شیوه ی لاغر کردن پانکراس و یافتن دمنوش های طبیعی و خواصشان در جزایر لانگرهانس خانم دکتری است برای خود و می‌تواند به تمام سوالات زیستی مسابقات و جداول بدون کمک گوگل پاسخ دهد.

این دو به سبب تحملِ یک شب شامِ بدون دلستر آناناس آفریقایی و فلاکت تصمیم می‌گیرند از لَم دادن به پشتی مبل، تغییر وضعیت بدهند و با شرکت در مسابقات تلویزیونی برای در آمد زایی به پایه‌ی مبل تکیه بدهند.

این مسابقات در قالب اپلیکیشن های تولید داخل با حمایت صدا و سیمای عزیز برگزار می ‌شود که کاربرانی شدیداً تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران دارند و با تبلیغ اکستنشن مژه به همراه ریمل قرمز برای سگ دار شدن چشمان این تابعیت را شدید اعلام می‌کنند.

این عروس و داماد در هر آخر هفته دلشان به یک سمت جهان میل می‌کند و برای اینکه شرمنده دلشان نشوند بصورت شیفتی به جستجوی شبکه های تلویزیونی و آنالیز آن‌ها می‌پردازند و با توجه به نوع و ارزش جایزه و خرج و بَرج سفرشان، آن مسابقه را برای شرکت انتخاب می‌کنند.

این زوج در نهایت با اشتراک گذاشتن تصاویر سفر و تجربه هایشان در خصوص چگونه بدون زحمت پول دربیاوریم و صفا کنیم، در اینستاگرام خود با تعداد فالوور ۲اِم بعنوان زن و شوهر موفق که توانسته اند با مدیریت درست پولدار و مرفه بی درد بشوند به جامعه معرفی میشوند.

در اپیزود آخر زن در حالیکه ابروهایش از سیاه به بلوند تغییر کرده و عینک بر چشم و لبخند به لب دارد همراه با آقای مهندس که پیرمردی زهوار در رفته شده با تکیه بر عصا به نقطه ای خیره شده نوه هایش را که هر کدام هدفون به گوش با تلویزیونی مجزا خود را برای شرکت در مسابقات نهصد میلیاردی آماده می‌کنند، نظاره گر هستند.

ثبت ديدگاه




عنوان