تفاوت های میکروسکوپی بین سگ ایرانی و آمریکایی
سگ‌ها پنیر هم می‌دهند

راه راه: با توجه به روشن شدن تفاوت هایی بین سگ ها و کلاغ های ایرانی و خارجی توسط سلبریتی محترم و با شخصیت آقای خمسه، دانشمندان دست به بررسی بیشتر این قضیه زدند. با اینکه نگه داشتن دو سگ ایرانی و آمریکایی در یک مکان کار خیلی سختی بود. چون ممکن بود سگ آمریکایی سگ ایرانی را تحریم کند و سگ ایرانی هم به همان دلایلی که استاد خمسه گفته‌اند، پاچه او را بگیرد. خلاصه تحقیقات و آزمایشات به شرح زیر است.
در اولین آزمایش تکه پنیری به دو کلاغ داده شد تا با سگ طرف مقابل زاغک و پنیر بازی کنند. سگ آمریکایی هر چقدر سعی کرد با سنگی کلاغ را هدف قرار دهد، نشد. ناچارا کلاغ برای دفاع از خود با اجابت مزاجی هدفمند، یکی از چشم های سگ را کور کرد. از آن طرف سگ ایرانی به کلاغ آمریکایی گفت به جهنم که پنیر نمی دهیووووا، درست است که به قول استاد خمسه ما هیچی حالی مان نیست اما به‌هرحال اگر تو تحریم کنی، ما خودکفاتر می شویم.

در دومین آزمایش هفت تیری به سگ ها داده شد. توجه کنید کلاغ های ایرانی و آمریکایی نیز وجود دارند. سگ آمریکایی آن روی کابویی‌اش گل کرد و با چرخش چند باره هفت تیر دور پنجه‌هایش، کلاغ ایرانی را زد و بعد از فوت کردن دود لوله گفت: حال کردیوووهاپ؟! اما سگ ایرانی هفت تیر را در جیبش گذاشت و گفت فعلا شیرش را آماده کرده ام تا دو روز دیگر خراب می شود، پنیرش را میسازم و منت کلاغ بیابان را نمیکشم. دانشمندان بعد از این آزمایش به این نتیجه رسیدند که سگ نجس نیست، چون میتواند پنیر تولید کند و از گاو هم کمتر می خورد. حالا با بیماری هایی که ایجاد میکند یک جور کنار می آییم. محققین برای سلبریتی ها ناراحت نشوند که چرا برای کلاغ کشته شده مراسمی نگرفته اید، در حال تدارک مراسمی هستند و آزمایشات را در همین نقطه موقتا متوقف کرده اند.

ثبت ديدگاه




عنوان