اجبار اعلام سن
طنز روز | عدالت در رفع باگ

به تازگی پلتفرم فوق امنیتی اینستاگرام اعلام کرد کاربران باید سن واقعی خودشان را ثبت کنند و هرکس دروغکی بگوید نه تنها دشمن خداست بلکه خر هم هست.
حالا این وسط اگر بیبی‌فیس‌ها که نصف بیشتر اینستاگرام را قبضه کردند و اوف عجب چیزی هستی‌ها که چهره و سن‌شان ارتباط مشخصی ندارد، مسدود شوند، یک رائفی‌پور برای اینستا می‌ماند و یک پیج شعر و ادبیات. البته بیشترین نگرانی مربوط به دختر ۸ ساله‌ای است که فاز میکاپ‌آرتیستی برداشته و با تنها لوازم ارایشی مجاز سنش یعنی کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب، مجموع بیوتی‌های اینستاگرام را خلع سلاخ کرده است. حالا این بدبخت هرچقدر بگوید بابا من ۸ سال دارم، اینستاگرام که در نوع خودش منبع فسق و فجور است، از این میزان روشنفکری آب روغن قاطی کرده و عمرا باور نمی‌کند وی کلا ۸ سالش است. همچنین با ذکر این نکته که کمِ کم ۱۷ رو داری، وی را مسدود می‌کند. این انسدادها هم که واقفید چه اثراتی در روح و روان بچه مردم دارد، با آلوی خیس‌کرده و روغن زیتون هم رفع نمی‌شود.
آدم تعجب می‌کند اینستاگرام با این حجم از تعهد و حساسیت فصلی چگونه تا حالا مچ فیک‌ها را نگرفته. یعنی اینجور که فیک‌ها با اعتماد بنفس درآنجا تردد می‌کنند و گله‌ای می‌ریزند دایرکت مردم، ما جرات نداریم از آشپزخانه چاقو جهت پوست کندن خیار برداریم چرا که جیز است.
لذا پیشنهاد ما به این پلتفرم این است که بین باگ‌ها فرق نگذاشته و همه را به یک چشم ببیند که بعدا هم در بزرگسالی‌شان عقده‌ای نشوند.

ثبت ديدگاه




عنوان