ول نکردن کانادا موضوع زندانیان سیاسی تا تنبیه کامل حکومت، مر ایران را
طنز روز | پساکاغذپاره‌پنداری

یک: به همت کانادا قطعنامه ضدایرانی سازمان ملل صادر شد. این قطعنامه در مورد آمار زندانیان و اعدام‌ها در ایران ابراز نگرانی کرده و از حکومت خواسته است مخالفان را «ول» کند. ایران البته پیشتر، به‌صورت امتحانی برخی مخالفان را ول کرده‌است. در نتیجه «محمدعلی زم» خودش را خلع لباس کرد و «گوهر عشقی» اینستاگرام نصب کرد و در لایو دشمن شماره یک جمهوری اسلامی و رباینده خواب مقامات نظامی، امنیتی، سیاسی ایران -مصی علی‌نژاد- ظاهر شده و هم‌زمان با ریختن پته نظام، فالوور می‌گیرد.

دو: شبکه کانادایی ریبل‌نیوز گزارشی پخش کرده که نشان می‌دهد محافظان نخست‌وزیر در حضور وی، خبرنگاری را به علت سوال منشوری مورد تذکر بدنی قرار می‌دهند. خبرنگار زبان‌دراز وقیح که آبرو را قورت داده، حیا را قی کرده، از جاستین ترودو می‌پرسد: «خب چرا وقتی به مردم می‌گویید به‌خاطر کرونا مهمانی نگیرند، خودتان برای کریسمس مراسم گرفته‌اید؟» واقعا مسیح بزند به کمرش…

سه: «کلودیت کالوین» شهروند سیاه‌پوست امریکا، بعد از برگزاری یک «کارزار» موفق شده با کمک امضاهای جمع‌شده، سابقه کیفری خود را پاک کند. حالا سابقه‌اش چه بوده؟ در سال ۱۹۵۵ توی اتوبوس جایش را به زن سفیدپوست نداده‌است.

چهار: فقط باید با اقتدا به احمدی‌نژاد ( ِ سابق) به قطعنامه گفت «کاغذپاره» دل‌مان خنک شود. موفق باشید.

ثبت ديدگاه




عنوان